Problem z Pompom

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Problem z Pompom

Post autor: Grzela1231 » pt lip 09, 2010 14:23

Witam mam straszny problem wszyscy piszą że pompa nie chce im się włączyć a ja mam problem z tym że się nie chce wyłączyć i zalewa mi silnik wymieniłem wtrysk jednopunktowy bo myślałem że to on jest winny ale wina leży po stronie Elektrycznej jak coś pomoże to mam tam również gaz założony czy ktoś może pomoc bardzo bym był wdzięczny :)
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 10:21 przez Grzela1231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt lip 09, 2010 14:27

zapoznaj się z regulaminem...
...interpunkcja
Pompom
:bajer:



Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Grzela1231 » pt lip 09, 2010 22:31

Qto pisze:zapoznaj się z regulaminem...
...interpunkcja
Pompom
:bajer:
spoko ale czy Tobie chodzi o pisownie ?? bo jak tak to załóż jeszcze jedną stronę gramatyka i pisownia z Polskiego pisałem na szybko i każdy się może pomylić chyba że Ty jesteś taki nie omylny



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10591
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lip 09, 2010 22:47

Grzela1231, jak wina może leżeć w elektrycznej pompie paliwa - przecież po odpaleniu jej zadanie właśnie polega na utrzymywaniu ciśnienia a elektromagnesy wtryskiwaczy odpowiadają za podawanie paliwa, nie ma takiej możliwości żeby pompa paliwa zalewała silnik przy sprawnym układzie i wtryskach



Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Grzela1231 » sob lip 10, 2010 08:11

nie wiem jak to jest możliwe wymieniałem wtryskiwacz i powtórzył się problem jeden kolega powiedział mi że to Elektryka. A ja na tym już się kompletnie nie znam. A objaw jest taki że jak włączymy zapłon to z wtryskiwacza się ciągle leje benzyna wtrysk jest dobry bo sprawdzaliśmy i pracuje.
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 08:14 przez Grzela1231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lip 10, 2010 10:32

piszesz że wtrysk pracuje a paliwo z niego leci , skoro w układzie wtrysku wszystko byłoby ok , to wtrysk jak jest zamknięty i jest dobry , nie ma prawa puscić paliwa , nawet jak pompa paliwa nie wyłączy się to po nadmiernym wzroście ciśnienia czujnik ciśnienia paliwa powinien puscić paliwo na przelew powrotny do zbiornika , więc skoro wtrysk puszcza to albo on nie jest całkowicie sprawny lub ECU świruje podająć na niego cały czas minus lub przekaźnik pompy paliwa jest uszkodzony



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10591
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 10, 2010 11:32

Grzela1231, a czy silnik w ogóle odpala?



Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Grzela1231 » sob lip 10, 2010 12:15

nie silnik nie odpala teraz gdzieś jeszcze iskra znikła a co do tego że wtrysk jest zepsuty to był wymieniany i to samo się działo a jak zapłon włączę to chyba nie powinna wtedy pompa pracować a ona ciągle pracuje i dalej zalewa silnik a Tak przy okazji bo ja jestem laikiem w tych sprawach co to jest te ECU i gdzie je mogę znaleźć
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 12:17 przez Grzela1231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lip 10, 2010 12:33

ECU to sterownik silnika jest na podszybiu z prawej strony , ale skoro jesteś laikiem to sam nic nie poradzisz , podjedź do kogoś kto ma w tych sprawach jakieś wiadomości , bo chyba niewiele sam zrobisz
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 12:34 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10591
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 10, 2010 12:43

Grzela1231 pisze: a jak zapłon włączę to chyba nie powinna wtedy pompa pracować a ona ciągle pracuje i dalej zalewa silnik
po włączeniu zapłonu pompa przez chwilę powinna pracować :wink:



Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Grzela1231 » sob lip 10, 2010 13:20

a tak a propo dowiedziałem się że tym nie steruje żaden przekaźnik tylko komputer czy to jest prawda ??
Ostatnio zmieniony sob lip 10, 2010 17:26 przez Grzela1231, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » sob lip 10, 2010 20:28

W Peugeocie miałem tak i winny był ECU !!
Po przekręceniu kluczyka wtrysk walił paliwem, do puki nie wyłączyło się zapłonu.

Jak masz możliwość to podmień od kogoś komputer, albo dogadaj się na szrocie ( tylko nie mów że masz problem z elektryką bo mogą ci nie przyjąć ewentualnego zwrotu ) że będziesz mógł zwrócić itd. i wtedy sprawdzisz czy to dokładnie to.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Grzela1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 09, 2010 14:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Grzela1231 » sob lip 10, 2010 23:37

spoko spróbuję może się uda dzięki :) serdeczne

[ Dodano: 13 Lip 2010 10:07 ]
Gawior pisze:W Peugeocie miałem tak i winny był ECU !!
Po przekręceniu kluczyka wtrysk walił paliwem, do puki nie wyłączyło się zapłonu.

Jak masz możliwość to podmień od kogoś komputer, albo dogadaj się na szrocie ( tylko nie mów że masz problem z elektryką bo mogą ci nie przyjąć ewentualnego zwrotu ) że będziesz mógł zwrócić itd. i wtedy sprawdzisz czy to dokładnie to.

i jednak miałem to samo ale teraz chyba i wtrysk jednak nawala bo nie chce się otwierać ale to już mały problem za 200 zł



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości