Jak podłączyć wyjście W w alterantorze ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Jak podłączyć wyjście W w alterantorze ?

Post autor: bieniek1984 » pt lip 09, 2010 11:11

Witam koledzy temat wiele razy wałkowany ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie czy może ktoś powiedziec jak wyprowadzić wyjscie W z alterantora ? chcę podłaczyć obrotek. Wiem że przed diodą ale którą może ma ktoś jakie zdjęcie gdzie się wpiąc. Czy ten kabelek wyproadzić i podłączyć go do ori wsuwki W ? jak tak zrobiłem to zwarcie miałem więc czy poprostu luzny przewod wyproadzić i do niego dopiero doprowadzić przewód sterujący z obrotka ?
Jak ktoś może jakoś prosto wytłumaczyć to bardzo proszę:)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 14:56

Czerwonymi kółkami zaznaczyłem nóżki wystające z sześciu diod.Musisz przylutować kawałek kabla do którejś z nich i wyprowadzić go na zewnątrz.Staraj się przylutować tak by nie robiło się zwarcie.
Żółtą strzałką zaznaczyłem ori słupek-wyjście W.Otwór w obudowie altaka masz na pewno,więc przylutuj kabel w jego sąsiedztwie,bo tak najłatwiej :bigok:
Obrazek

Powodzenia :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pt lip 09, 2010 15:00

a ja przylutowałem kabel to tych trzech przewodów i mi zwarcie sie robił :/ mam nadzieję ze altek będzie ok :)

[ Dodano: 09 Lip 2010 15:04 ]
właśnie to ori wyjscia tez podłączyłem z tego przewodu i wiesz jak tylko dotykałem przewodem zeby podłaczyc wszytko to iskry szl jak bym spawał silnik hehe

[ Dodano: 09 Lip 2010 15:04 ]
ja tak podłaczyłem :/ Obrazek


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 15:13

bieniek1984 pisze:ja tak podłaczyłem
Tak nie może być,bo w tym miejscu słupek wyjścia W jest mocowany do obudowy,więc dlatego robi się zwarci.Kabel od niego wychodzi obok.
Jak nie dasz rady do niego przylutować,to po prostu wysuń dodatkowy przewód :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pt lip 09, 2010 15:48

dziki kolego ide zoabcze zaraz bede podłaczał hehe mam nadzieje ze z altkiem wszytko będzie ok :)

[ Dodano: 09 Lip 2010 15:51 ]
Michaś_1977, czyli jak podłącze do diody powinno być ok ?


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 17:36

bieniek1984 pisze:Michaś_1977, czyli jak podłącze do diody powinno być ok ?
Dokładnie tak :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pt lip 09, 2010 18:44

kurcze ale ciągle robi mi sie gdzies zwarcie :/ moze jutro podskocze na złomowiec to kupie jakis inny


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 09, 2010 19:21

chcąc podłączyć obrotek do styku W , którego nie masz , to na początek musisz odnaleźć diody wzbudzenia , trzy małe diody , nie te co masz zaznaczone na fotce , do nich nie podłączysz obrotka , obrotomierz bierze impulsy prądu zmiennego , więc musisz podpiąc się pod jedno uzwojenie bezpośrednio , a bezpośrednie wyjście z uzwojenia ( jest ich trzy ) masz przy diodach wzbudzenia ( strona diody bez paska )



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14250
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lip 09, 2010 20:09

miś fazi, ja podłączyłem u siebie kabel do jednej z diod które zaznaczyłem i obrotek hula... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 09, 2010 23:20

bo udało Ci się trafić na te dwie gdzie akurat są złączone z wyjściem uzwojenia , z tych 6 punktów co są na zdjęciu nadają się tylko3



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » sob lip 10, 2010 08:15

miś fazi, a mozesz pokazać na zdjęciu które to są ?

[ Dodano: 10 Lip 2010 08:16 ]
znalazłem na elektrodzie jeszcze to http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 04e295e5fd


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lip 10, 2010 10:04

nie mogę pokazać na zdjęciu które to bo nie chcę wprowadzić Cię w błąd , dla tego napisałem że najlepiej podpiąć pod którąś diodę wzbudzenia , bo tam masz na pewno , na obojętnie której bezpośrednie połączenie z uzwojeniem , ale na zdjęciu w którym są niebieskie strzałki widać wyjścia drutów uzwojenia , jeśli tam się podłączyłeś i robi zwarcie , to wepnij się do drugiego lub trzeciego , bo masz tam trzy druty , i musi działać , no chyba że masz walniętą którąś diodę wzbudzenia , lub coś nie tak z odrotkiem



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » sob lip 10, 2010 14:15

dzięki koledzy za pomoc. W moim prszypadku skonczyło się na tym że udało mi się kupić drugi altek 55A z wyjsciem W podłączonym za 50 zł z dwóch zrobiłem jeden i teraz nawet kontrolka mi sama gaśnie hehe. Po podłączeniu obrotka na chwile działa :grin: wszytko ładnie. Teraz jak bede miał chwile ładnie go wstawie ze niek nawet nie pozna ze go nie było od nowości :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 189 gości