GTi 2.0 8v i tłumik końcowy od diesla
: wt lip 06, 2010 15:18
Witam.
W moim Mk3 GTi Edition z silnikiem 2E mam tłumik od diesla ( dwururka zagięta w dół, takiego już kupiłem ) nie daje mi to spokoju.
Czy przez ten tłumi mogę mieć jakiś sposób "zmulony: silnik itp. ?
Drugie co mnie drażni, to to że jest zagięty w dół i jak jeżdżę po piaszczystych drogach ( przynajmniej raz dziennie ) i wcisnę nawet trochę gazu to podmuch podbija kurz ( nie wspominając o depnięciu ) co jest bardzo denerwujące po myciu auta
Jeżeli tłumik nie zabija mocy w aucie, to OK i zagięcie można obciąć, wspawać na prosto rurki czy coś w tym stylu i po problemie, ale jak jest np. mniejszy przekrój tłumika od diesla czy coś takiego to do wymiany pójdzie.
W moim Mk3 GTi Edition z silnikiem 2E mam tłumik od diesla ( dwururka zagięta w dół, takiego już kupiłem ) nie daje mi to spokoju.
Czy przez ten tłumi mogę mieć jakiś sposób "zmulony: silnik itp. ?
Drugie co mnie drażni, to to że jest zagięty w dół i jak jeżdżę po piaszczystych drogach ( przynajmniej raz dziennie ) i wcisnę nawet trochę gazu to podmuch podbija kurz ( nie wspominając o depnięciu ) co jest bardzo denerwujące po myciu auta

Jeżeli tłumik nie zabija mocy w aucie, to OK i zagięcie można obciąć, wspawać na prosto rurki czy coś w tym stylu i po problemie, ale jak jest np. mniejszy przekrój tłumika od diesla czy coś takiego to do wymiany pójdzie.