Wyciek jakiegoś płynu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dieseljr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 25, 2010 20:20
Lokalizacja: kce

Wyciek jakiegoś płynu

Post autor: dieseljr » pn lip 05, 2010 19:46

Witam. Dziś (po deszczu) zauważyłem jak spod półki pasażera ścieka płyn (próbowałem metodą na węch sprawdzić czy to chłodniczy ale nie dało się to wyczuć, jedynie ręce miałem po tym takie niebieskawe sądzę więc że może być to własnie płyn chłodniczy). Rozebrałem półke pasażera i zauważyłem że wycieka coś z dmuchawy, spod tej otuliny z gąbki. Na spodzie dmuchawy jest taki jakby plastikowy kołnierz, można nim swobodnie poruszać i własnie ruszając nim wydostaje się płyn. Przyznam że ubywa mi trochę płynu chłodniczego. Nie znam się na mechanice ale na 'chłopski rozum' po co w dmuchawie byłby płyn chłodniczy lub obojętnie jaki inny ?
zdjecie



Awatar użytkownika
Martin99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:37
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: Martin99 » pn lip 05, 2010 19:54

dieseljr, jako tako płyn sie znajduje w nagrzewnicy która prawdopodobnie zaczeła przeciekać. stawiam na nagrzewnice. koszty nie wielkie tylko robotka troche zejdzie :bigok:



dieseljr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 25, 2010 20:20
Lokalizacja: kce

Post autor: dieseljr » pn lip 05, 2010 20:00

A jak wytłumaczyc wyciek płynu z tego plastikowego kołnierza ?
Aha i ogrzewanie działa bardzo dobrze, szyby parują tylko w trakcie deszczu co jest chyba normalne.
Ostatnio zmieniony pn lip 05, 2010 20:01 przez dieseljr, łącznie zmieniany 1 raz.



dieseljr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 25, 2010 20:20
Lokalizacja: kce

Post autor: dieseljr » pn lip 05, 2010 20:12