Strona 1 z 1

remont zawieszenia,ukł hamulcowego i kierowniczego

: pn lip 05, 2010 12:15
autor: matisim
witam.
Przymierzam się do remontu w.w rzeczy.
zacznę pokolei, wymieniam amorki na gwint z mts jak on sie sprawuje? czy opony z profilem 50 lub 45 z tym gwintem będą bardzo twarde?
wszystkie tuleje gumowe w wachaczach tylniej belce itp wymieniam na poli jakie wybrać? czerwone czy żółte? ostatni post :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3865099#3865099

muszę wymienić maglownicę bo coś zaczełą skrzypieć ostatnio i zastanawiam sie czy kupić nową z allegro http://moto.allegro.pl/item1093610053_v ... _nowa.html chce założyć z passata b3 dla lepszego skrętu,czy kupić starą używkę i ja samemu zregenerować?

jak remont zawieszenia to i hamulce. mam 4xtarczówki w przodzie tarcze ATE. hamulce jak brzytwa ale to mało :) zastanawiam sie nad większymi tarczami i rozstaw 5x100 z czego najlepiej to zaadoptować?

: pn lip 05, 2010 13:07
autor: jhosef
matisim pisze: muszę wymienić maglownicę bo coś zaczełą skrzypieć ostatnio i zastanawiam sie czy kupić nową z allegro http://moto.allegro.pl/it...nicza_nowa.html chce założyć z passata b3 dla lepszego skrętu,czy kupić starą używkę i ja samemu zregenerować?
Nie ma czegoś takiego, ze wymienisz sobie maglownicę na inną i będzie mocniej skręcał. Skręt koła jest ograniczony przestrzenią w nadkoli ruchomością przegubu homokinetycznego.
jak remont zawieszenia to i hamulce. mam 4xtarczówki w przodzie tarcze ATE. hamulce jak brzytwa ale to mało :) zastanawiam sie nad większymi tarczami i rozstaw 5x100 z czego najlepiej to zaadoptować?
Wystarczy poszukać, temat poruszany wielokrotnie.

: pn lip 05, 2010 13:10
autor: LeszczVW
wypowiem sie co do gwintu mts do najtwardszych nie nalezy wiec na profi 50 bedzie ok

: pn lip 05, 2010 13:13
autor: matisim
jhosef pisze:Nie ma czegoś takiego, ze wymienisz sobie maglownicę na inną i będzie mocniej skręcał. Skręt koła jest ograniczony przestrzenią w nadkoli ruchomością przegubu homokinetycznego.
żle się wyraziłem, nie chodzi mi o to żeby mocniej skręcał, tylko tak jak ktoś napisał na forum passata lepiej reaguje na ruchy kierownicą i lżej się kręci. muszę znaleźć autora który to pisał i będę wiedział dokładniej.

: pn lip 05, 2010 13:22
autor: New_Man
Tak jak kolega wyżej pisał MTS i opona o profilu 50 będą w sam raz , bo MTS nie jest jakimś ultra betonem jeżeli chodzi o gwint. Jeżeli jednak zależy Ci na dość dużej twardości to wtedy do takiego zestawu polecam czerwony poliuretan bo jest trochę twardszy od żółtego przynajmniej z tego co mi osobiście wiadomo.

Co do maglownicy , niby jest to prawdą że maglownice z passata lepiej reagują , ale jeżeli masz maglownicę w naprawdę dobrym stanie , a już nie mówię o nówce to różnica będzie niewielka więc tylko kwestia jest taka czy naprawdę jest to sensowne posunięcie.

A co do hebli to tak jak jhosef napisał temat wałkowany kilkukrotnie na forum więc wystarczy poszukać. A jeżeli naprawdę Ci się nie chce to podpowiem że Passat VR6, Golf III GTI, Golf VR6.

: pn lip 05, 2010 19:03
autor: matisim
New_Man pisze:Co do maglownicy , niby jest to prawdą że maglownice z passata lepiej reagują , ale jeżeli masz maglownicę w naprawdę dobrym stanie , a już nie mówię o nówce to różnica będzie niewielka więc tylko kwestia jest taka czy naprawdę jest to sensowne posunięcie.

moja już siada i dlatego pytam jaką kupić, ale zdecyduje sie raczej na ta nową z allegro od b3.
New_Man pisze:A co do hebli to tak jak jhosef napisał temat wałkowany kilkukrotnie na forum więc wystarczy poszukać. A jeżeli naprawdę Ci się nie chce to podpowiem że Passat VR6, Golf III GTI, Golf VR6.
myślę nad heblami od mk4 (ale tylko do przodu do mk2 bo do tyłu chyba za dużo zeźby jest) - z przodu wiem ze mają 288mm
a do tyłu może od mk3? ale jakie były największe w tyle?

myślałem też o 316 z przodu od sharana:) co sądzicie?
http://moto.allegro.pl/item1116973537_z ... 313mm.html