Gorące tarcze
: ndz lip 04, 2010 18:02
Pisałem poprzednio o blokujących hamulcach.
w piątek wymieniłem gumki na tłoczkach, harmonijki uszczelniające - cały zestaw naprawczy.
Przewody giętkie wymieniłem jako pierwsze dużo wcześniej.
Niestety, hamulce nadal jak przed- tarcze po przejechaniu kilometra- gorące.
Dzisiaj zrobiłem 400 km, chwilami w czasie jazdy hamulce puszczały i nagle jazda należała do przyjemności.
Myślę, że została do wymiany pompa.
Moje pytanie:
Czy pompę odkręca się tylko od serwa (pomijając przewody) ?
Czy pompę naprawia się wymieniając uszczelniacze itp?
Czy opłaca się kupić (chodzi mi o ryzyko złej) używaną?
Jak wspominałem, u mnie jest układ z ABS-em, czy może szwankuje układ ABS ? - wtedy kiedy trzeba, ABS zachowuje się normalnie, ale patrząc po przewodach, od cylinderków jest najpierw układ do ABS i dopiero pompa.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
w piątek wymieniłem gumki na tłoczkach, harmonijki uszczelniające - cały zestaw naprawczy.
Przewody giętkie wymieniłem jako pierwsze dużo wcześniej.
Niestety, hamulce nadal jak przed- tarcze po przejechaniu kilometra- gorące.
Dzisiaj zrobiłem 400 km, chwilami w czasie jazdy hamulce puszczały i nagle jazda należała do przyjemności.
Myślę, że została do wymiany pompa.
Moje pytanie:
Czy pompę odkręca się tylko od serwa (pomijając przewody) ?
Czy pompę naprawia się wymieniając uszczelniacze itp?
Czy opłaca się kupić (chodzi mi o ryzyko złej) używaną?
Jak wspominałem, u mnie jest układ z ABS-em, czy może szwankuje układ ABS ? - wtedy kiedy trzeba, ABS zachowuje się normalnie, ale patrząc po przewodach, od cylinderków jest najpierw układ do ABS i dopiero pompa.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.