Strona 1 z 1

Bije mocno Kierownica Razem z Drążkiem Zmiany Biegów !POMOCY

: ndz lip 04, 2010 12:22
autor: esiu100
Witam mam dziwny problem ;/ :grrr: ... Pisałem o pomoc kiedyś tu na forum ale nikt nie pomógł więc pojechałem do mechaników 2 jak do tej pory żaden niwie jak problem rozwiązać bez wymieniania wszystkiego po koleij :| na co mnie nie stać ;p Problem opisze we skrócie '' bije dość mocno kierownica i drążek zmiany biegów !!!! przy rożnych prędkościach nawet ostatnio czasem przy 60 km :| ale zazwyczaj najmocniej przy 80-110 koła miałem 17 cali wymieniłem na stalówki 14 nic to nie pomogło stalówki wyważone ! Na postoju drążek niema drgań :kac: ... Proszę o jakieś wskazówki bo niemam pojęcia mechanicy też gowieno warci ;/
Przegląd przeszedł niedawno i nic nie wyszło z zawieszeniem ;/

takie tematy nie zakladamy w faq!/duber

: ndz lip 04, 2010 12:29
autor: miś fazi
sprawdzałeś czy nie masz krzywej tarczy hamulcowej bądź półośki

: ndz lip 04, 2010 12:33
autor: edzio
z opisanych objawów to półoś krzywa,drży kierownica i drążek biegów.

: ndz lip 04, 2010 12:36
autor: esiu100
Tarcza raczej jest krzywa i wymieniam w tym miesiącu na brembo :) bo przy naciskaniu na pedał hamulca lekko to potrafi mi mięśniami na rękach rzucać ;p

[ Dodano: 04 Lip 2010 12:38 ]
jeszcze jedno do pana edzia :) myślisz że pół oś czy może rozleciał się przegub wewnętrzny ?
I pytanie który :P

: ndz lip 04, 2010 12:45
autor: edzio
To trzeba samemu sprawdzic ,tego przecież nie wiem.Wiem tylko tyle ,że półoś łączy ze soba te dwa elementy które drgają dlatego tak wnioskuję.

: ndz lip 04, 2010 12:57
autor: miś fazi
masz ciekawych mechaników , jeśli nie zaczęli od tego co najistotniejsze w tym przypadku , a po drugie to nie pisz dwóch takich samych tematów , jeden już skasowałem

: ndz lip 04, 2010 13:14
autor: Michał_1977
Stawiam na ugiętą półoś jak wspomniał miś fazi i edzio,natomiast jak w nic nie przyrżnąłeś,to może być sam przegub.
Przerabiałem coś podobnego w skodzie felicji-tak napitalało wszystkim,że mało łeb nie spadł.
Po wyjęciu przegubu zewnętrznego,to co w nim kiedyś było smarem,zmieniło się czarny proch,a opór jaki stawiał,przechodził ludzkie pojęcie.
Po zmianie,jak ręką odjął :bigok:

: ndz lip 04, 2010 13:19
autor: Duber
esiu100, jedż na kanał i chwyc za dwa konce mając przegub w srodku.targaj tym góra dól lewo i w prawo.jak wyczujesz luz to wiadomo.choc jak mi kiedys w mk2 padl wewnetrzny to nawet nogi na podlodze podskakiwaly,
esiu100 pisze:Tarcza raczej jest krzywa i wymieniam w tym miesiącu na brembo
i tu tez moze byc problem.zmienisz napisz czy pomoglo.do tego czasu nic wiecej nie zmieniaj.

: śr lip 07, 2010 22:27
autor: esiu100
No i panowie wyszło szydło z worka :) Przekładnia kierownicza ma luzy :/ trza oddać do regeneracji :grrr: