WYCIEK OLEJU RANO POMOCY!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

WYCIEK OLEJU RANO POMOCY!!!

Post autor: pepu12 » sob sty 21, 2006 23:33

WITAM Kiedy rano odpalam golfa gti 16v 1,8 pl wycieka mi olej z nad chłodnicy oleju koło filtra ale nie miedzy chłodnicą a filtrem tylko nad chłodnicą oleju niewiem czy jest tam jakas uszczelka która mogła walnąć czy co prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu pozdrawiam dzieki z góry !!!!!!



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 21, 2006 23:56

Możliwe że wywala Ci z czujnika.Zrób tak umyj to miejsce wydmuchaj ,poczekaj aż wyschnie i wtedy odpal to na bank wytropisz.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » ndz sty 22, 2006 01:47

miedzy chlodnica a ta lapa filtra jest o-ring i to moze na nim cieknac
ale moze pomoze mocniejsze dokrecenie chlodnicy oleju ale w tym celu musisz odkrecic filtr oleju wiec warto zrobic to przy wymianie oleju bo jak wyciek jest maly to szkoda zachodu w VW czesto poci sie ten o-ring

moze tez leciec spokd ktoregos z czujnikow lub z samej kostki- te czujniki nieraz tak padna ze leci olej przez caly czujnik i leci na wsuwce elektrycznej

pozdrawiam



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz sty 22, 2006 13:16

W skrajnym przypadku może byc tak że zawiesza się zawór na pompie oleju i wtedy wycisnie oring miedzy podstawa filtra oleju a filtrem !!



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » ndz sty 22, 2006 14:00

skoro leci na zimnym to wina o-ringu bo jest twardy z zimna i puszcza a jak sie rozgrzeje to trzyma wiec dokrec go ta nakretka ktora zobaczysz po odkreceniu filtra na tym gwintowanym kruccu a jak nie pomoze to beziesz musial wymienic ten o-ring na nowy koszt a ASO 10 zeta

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości