Strona 1 z 1

vag

: sob lip 03, 2010 22:11
autor: boksiu73
Do czego jest przycisk log na vagu,w tym temacie jestem zielony .Dopiero zaczynam z nim zabawę.

: ndz lip 04, 2010 17:08
autor: stonefree
Do logowania, czyli zapisu parametrów bieżących w funkcji czasu.

: ndz lip 04, 2010 17:15
autor: boksiu73
co to znaczy w funkcji czasu nierozumiem

: ndz lip 04, 2010 17:20
autor: stonefree
znaczy że co pól sekundy odczytauje i zapisuje np. obroty, napięcie sondy, ilośc powietrza zasysanego, ciśnienie doładowania itp.

[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 17:22 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462

: ndz lip 04, 2010 19:23
autor: boksiu73
czyli po odczytaniu wartości i skasowaniu ewentualnych błędów należy wcisnąć przycisk log dobrze rozumiem.

: ndz lip 04, 2010 22:48
autor: stonefree
Nie do końca/ Logowanie przyda ci się, jak już trochę zatrybisz o co chodzi w teori silnika i diagnostyce. Logowanie służy zapisaniu odczytów wartości określonej grupy bloków pomiarowych w celu oceny stanu poszczególnych podzespołów. Np. wybierasz grupę 011, jedziesz na 3 biegu od 1000 obrotów do maksa i zapisujesz jak pracuje turbo w odniesieniu do tego co jest zapisane w mapach komputera slnika.

[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 22:49 ]
tzn 011 i log a potem start

: ndz lip 04, 2010 22:58
autor: edzio
Przez LOG zapisujesz sobie parametry,które możesz sobie później odczytac i analizowac ,nie musisz sie gapic cały czas na monitor,np. podczas jazdy.
LOG= po prostu zapis

: pn lip 05, 2010 00:18
autor: boksiu73
myśle że już wiem o co chodzi ale np. skąd mam wiedzieć że dane aktualne są poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.

: pn lip 05, 2010 00:55
autor: doggie
boksiu73 pisze:skąd mam wiedzieć że dane aktualne są poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.
po to właśnie w "logach" zapisujesz parametry pracy silnika, żeby je później ocenić - ty lub ktoś bardziej doświadczony, ponadto nie ma też niejako "obowiązku" zapisywania logów - ktoś bardzo "wprawiony" równie dobrze je odczytuje na bieżąco spoglądając w bloki pomiarowe podczas jazdy

dodam że nie występuje tu kolor czerwony czy zielony :wink:

: pn lip 05, 2010 20:25
autor: stonefree
boksiu73 pisze:poprawne ,dane wyświetlane są na zielono czy gdyby były niepoprawne to będą np. na czerwono.
;)