PinkFloyd pisze:wezyki sprawdza się przy zaworze rozpreznym przy przegrodzie kabiny za zbiorniczkiem płynu chłodniczego, górny w tych temp. powinien byc ciepły a dolny zimny
A ten wężyk zaraz z początku jak otworzymy maskę od strony pasażera przy wentylatorze powinien być zimny czy tylko lekko chłodniejszy ?
PinkFloyd pisze:W temp. pow. 30st z kratek może lecieć nawet 9-10st, wiec nie ma co oczekiwac cudów, poza tym przy takich temp najperw trzeba przewietrzyc wnetrze a potem właczyc klime na srodkowy nawiew z zamknietym obiegiem zeby na poczatku pomóc klimie.
Wcześniej chodziło lepiej mimo upałów.
PinkFloyd pisze:Chyba ze ktos poza czynnikiem nabił za dużo oleju.
Nie wiem, ale facet który to robił zajmuje się tym to raczej by się nie pomylił
PinkFloyd pisze:Podaj jakie jest małe i duże cisnienie i przy jakiej temp. zewnetrznej było mierzone.
Ta kartka którą dostałem od niego zgubiła mi się.
PinkFloyd pisze:klima słabo dziala także w czasie szybkiej jazdy?
Jest minimalna różńica na +, ale to dalej nie było to co kiedyś
PinkFloyd pisze: podaj ile czynnika dobito
Jak wcześniej pisałem zgubiła mi się kartka. Pamiętam tylko że powiedział że prawie nic nie było.
[ Dodano: 02 Lip 2010 21:48 ]
Klima już gorzej chodziła odrazu po przeglądzie, nie zrobi
PinkFloyd pisze:Zmierz temp. powietrza ze sr. kratek nawiewu przy zamknietych pozostałych kratkach na 3 biegu went. po ok 2 min pracy klimy.
Z obiegem zamkniętym czy otwartym to sprawdzić ?