Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Szaszko
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 02:02
- Lokalizacja: Swierzno
Post
autor: Szaszko » pt lip 02, 2010 02:14
Cześć.
Kupilem sobie golfa mam go 3 tygodnie spodobał mi sie ale jest problem ;/ Golf gubi olej !!! Nie kapie z niego, silnik suchutki (nawet myłem aby lepiej było widać) i nie kopci ani po odpaleniu ani na wysokich obrotach. Moc normalna odpala normalnie wszystko ok. Nic nie stuka, nie wali .... a gubi go dośc sporo na 3 tygodnie (około 2300km) dolalem prawie 3 litry !!!!! aby utrzymać stan oleju. Jest to golf 3 1.8 RP lub ABS z 1996r. kupiony w polskim salonie przebieg 265tyś wersja GT kombi z MFA. Co może bys przyczyna????? Chcę to naprawić i golfa zrobić na "laleczke" a zaczynam od silnika. Bardzo prosze o pomoc

-
CIENKII
- Forum Master

- Posty: 1275
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
- Lokalizacja: FNW
-
Kontakt:
Post
autor: CIENKII » pt lip 02, 2010 05:32
podepne sie d tematu zeby nie zakladac nowego . . kumple mial Golfa MKI silniik 2H 98KM odpalał od ,,cykniecia'' szedl jak na 98 KM przystalo moc mial napewno dobra i na 1000 km pol litra trzeba bylo lac . . a zrury nawet baczka nbie puscil silnik idelanie suchy i alej znikal . . .
-
Szaszko
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 02:02
- Lokalizacja: Swierzno
Post
autor: Szaszko » pt lip 02, 2010 05:38
No właśnie ... :/ i co? góra do robienia? a sie wściekne to sobie VR6 kupie poza grzaniem chyba nic wiecej im nie dolega hehe a z tymi silnikami 1,8 starymi monowstryskami nie mam szczescia już 3 zajeździłem niechcący oczywiście

ten też o mały włos by poszedł w siną dal !! gos kontrolki odciał uslyszałem popychacze cicho i co sie okazało do stanu brakowało 2 litry :O dobrze ze juz znam ten dźwiek

-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pt lip 02, 2010 07:41
Skoro ubywa to albo musi kapać albo musi przepalać. Innej możliwości nie ma. Z samego rana jak odpalasz masz chmurę za sobą ?? Jak się pojawia to głowica do roboty.
-
metalizer78
- Ma gadane

- Posty: 150
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
- Lokalizacja: trzebinia
Post
autor: metalizer78 » sob lip 03, 2010 00:14
Witam cię kolego co prawda nie jestem mechanikiem samochodowym ale czytam często to forum i mam kolegę mechanika on mi powiedział żebyś wymienił uszczelniacze na zaworach.Tylko mam pytanko do ciebie silnik ma moc? pracuje normalnie?jeżeli tak to uszczelniacze na zaworach do wymiany.
-
tirsone
- Forum Master

- Posty: 1412
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
- Lokalizacja: mazowsze
Post
autor: tirsone » sob lip 03, 2010 01:24
Sprawdźcie czy się wam olej nie pojawia w płynie chłodzącym... ale to mała szansa jest... generalnie obstawiam, że jednak golf spala ten olej..:/
-
Szaszko
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 02:02
- Lokalizacja: Swierzno
Post
autor: Szaszko » sob lip 03, 2010 20:12
Żadnej chmury dymy! zero nawet minimalnie nie ma

moc ma normalną i nie szarpie ani nic ;/ zero problemów. Wczoraj osiagnał 190km/h (prawie) na gazie wiec standard. Uszczelniacze? oj .... jeszcze mechanik mi mowił ze moze simmering przepuszcza i rozrząd chlapie olejem zamiast cieknac po bloku .... ale dymu spalonego oleju na bloku tez nie ma a napewno by był ....
Więc chyba góra do roboty, ale dlaczego nie kopci???

-
CIENKII
- Forum Master

- Posty: 1275
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
- Lokalizacja: FNW
-
Kontakt:
Post
autor: CIENKII » ndz lip 04, 2010 01:21
Szaszko,
ale dlaczego nie kopci???

ja tez jestem okrutnie ciekawy bo jak wyżej pisalem kumpel tak mial i nie doszlismy dlaczego tak jest

-
jhosef
- _

- Posty: 9172
- Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Post
autor: jhosef » ndz lip 04, 2010 09:22
Cudów nie ma. Olej wyparować nie może. Z kopceniem to róźnie bywa. Mojemu znajomemu vectra B 1,6 16V brała 2,5-3 l na 2000 kkm i nie kopciła. Drugiemu w takim samym aucie ale silnik 2,0 16 v brała 1-1,5 l na 1000 km i kopcił leciutko na niebiesko ale bardzo lekko. Może kat przepala choć wątpię, raczej by zdechł. W pierwszym przypadku zakończyło się na kompletnym remoncie silnika
-
Szaszko
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 02:02
- Lokalizacja: Swierzno
Post
autor: Szaszko » ndz lip 04, 2010 14:17
Ale ............. mam jedno pytanie? Jaki kat? hahah u mnie to raczej niemożliwe

-
mate64
- Forum Master

- Posty: 1547
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
- Lokalizacja: EU
Post
autor: mate64 » ndz lip 04, 2010 14:23
Szaszko pisze:Jaki kat? hahah u mnie to raczej niemożliwe

Nie wiem czemu sie dziwisz, przeciez masz katalizator na bank (był w kazdym RP i ABS), no chyba że wyciąłeś.
Problem tkwi na 90% w uszczelniaczach zaworowych i nie ma co dywagować tylko wymienić.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
-
jackyz
- Użytkownik

- Posty: 471
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
- Lokalizacja: Oświęcim
Post
autor: jackyz » ndz lip 04, 2010 21:20
Wymień uszczelniacze zaworowe.Ja miałem to samo w takim samym golfie tylko 94 roku.Teraz nie bierze ani grama oleju.A co do katalizatora to masz napewno.
Jacek
-
Szaszko
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 02:02
- Lokalizacja: Swierzno
Post
autor: Szaszko » pn lip 05, 2010 17:09
Kata nie mam bo wycięty jest. Śrpdkowego tak samo (ale chyba założe) a na końcu WM mugen.

ile może wynosic oreintacyjny koszt naprawy?
-
jackyz
- Użytkownik

- Posty: 471
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
- Lokalizacja: Oświęcim
Post
autor: jackyz » pn lip 05, 2010 18:09
To zależy od mechanika.U mnie to zrobił bez sciągania glowicy i zapłaciłem 140 zł.
Jacek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości