Problem z wentylatorem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafelsaint
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 30, 2010 14:35
Lokalizacja: okolice Poznania
Kontakt:

Problem z wentylatorem

Post autor: rafelsaint » śr cze 30, 2010 23:52

siemka!
a więc mam problem z wentylatorem.
jak wiecie ma on 4 stopnie nie licząc miejsca 0.
problem polaga na tym że działa tylko położenie0, 1 i 4
co zrobić z pozostałymi?
co z tym fantem moge zrobić??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 23:54 przez rafelsaint, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr cze 30, 2010 23:55

do sprawdzenia opornica w kanale nawiewu, pod schowkiem po stronie pasażera
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 23:56 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



rafelsaint
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 30, 2010 14:35
Lokalizacja: okolice Poznania
Kontakt:

Post autor: rafelsaint » czw lip 01, 2010 00:07

jakieś bardziej szczegółowe informacje??
jak to zrobić?


MÓJ GOLF MK3 1,4CL[code]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=346544&start=0[/code]

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » czw lip 01, 2010 00:12

wsadź głowe pod deskę od strony pasażera, odchyl dywanik i tam jest na wierzchu taka kostka - wyjmij i najlepiej jak masz kumpla z takim samym autem - to przymierz jego



rafelsaint
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 30, 2010 14:35
Lokalizacja: okolice Poznania
Kontakt:

Post autor: rafelsaint » czw lip 01, 2010 00:21

wielkie dzięki sprawdzę i napiszę ocb
:grin:
mam nadzieję że ta ktostka zbyt skomplikowana nie jest i że wyciągnę ją bez problemu
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 00:22 przez rafelsaint, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lip 01, 2010 01:06

Ja z kolei sądzę, że nie jest to sprawa "opornicy" czyli rezystora wentylatora a winne są nie dokładnie dolegające styki w pokrętle wyboru prędkości.
Uszkodzenie rezystora skutkuje brakiem wszystkich prędkości poza 4 biegiem - to bieg bezpośredni, prąd omija rezystor. Jeśli pierwsza prędkość jest - rezystor powinien być sprawny.



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » czw lip 01, 2010 01:11

Zico63b, zgodzę się z Tobą
jak 1 bieg chodzi normalnie to raczej nie rezystor
sprawdź pokrętło, spróbuj nim mocno poruszać albo stuknąć delikatnie pięścią czy przypadkiem nie za skoczy na chwile albo chociaż się nie ruszy


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

rafelsaint
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr cze 30, 2010 14:35
Lokalizacja: okolice Poznania
Kontakt:

Post autor: rafelsaint » czw lip 01, 2010 09:02

ok spróbuje zwłaszcza, że na początku działały ładnie wszystkie prędkości.
mam tam zamiar też wymienić zarówki na diody LED, więc czy dam radę załatwić te styki gdy będę wymieniać żarówki na diody? :chytry:
no i czy te styki są jakoś widoczne po zdjęciu tej obudowy i pokręteł czy trzeba się dalej przebijać?
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 09:03 przez rafelsaint, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lip 01, 2010 10:15




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości