Grzejący się przełącznik nawiewu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mitas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 18, 2008 11:10
Lokalizacja: Grudziadz
Kontakt:

Grzejący się przełącznik nawiewu

Post autor: mitas » śr cze 30, 2010 13:21

Witam, zauważyłem ostatnio że w goferku grzeje się mi się włącznik wentylatora nawiewu, na 1 i 2 biegu jest w miarę ok ale na 3 i 4 biegu nie mogę dotknąć tego zagłębienia w pokrętle w miejscu gdzie się znajdują styki pod pokrętłem. Zdjąłem na szybko pokrętło z ośki i styki wyglądają ok tylko właśnie pokrętło się lekko przygrzało. Do samej dmuchawy jeszcze nie zaglądałem z braku czasu tak że nie wiem jak wygląda sprawa rezystorów. Filtr kabinowy wymieniony wiosną więc przepływ powietrza powinien być ok. Jak myślicie czy to wina silnika który podłączony bez rezystora na 4 biegu pobiera za dużo prądu? Z zawodu jestem elektryk więc wiem że trzeba sprawdzić szczotki i wyczyścić ewentualnie komutator. Jednak może ktoś się spotkał już takim problemem? Może ma ktoś radę jak sprawdzić czy silnik jest ok ewentualnie może ktoś zna wartości prądów na poszczególnych biegach jakie powinien pobierać silnik? Dzięki za wszelką pomoc
VW Golf Variant 1,9TDI '95r bez klimy



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr cze 30, 2010 13:35

U mnie był ten problem aż popękała osłonka w miejsc włącznika. Rozwiązałem problem poprzez miane całego sterowania nawiewami, które i tak było zdemolowane - kolesiowi nie wyszła zmiana podświetlania i dokonał niezłej demolki na mocowaniach linek. Po zmianie już się nie grzeje więc u mnie problem był w samym włączniku.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr cze 30, 2010 13:51