problemy z gaznikiem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcinkoza1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
Lokalizacja: wieliczki

problemy z gaznikiem.

Post autor: marcinkoza1985 » wt cze 29, 2010 17:09

witam.Mam ogromny problem.odpalam normalnie bez zarzutów.tylko ze jak przycisne pedał gazu do 4tysiecy obrotów to bardzo wolno schodzi mi do 1000obr.co dziwne nie kiedy dobrze.a jechajac szybko przycisne gaz to zwieksza sie do 6.5 tys. obr. Musze kluszyk wyjac bo jak nie to silnik wyleci w powietrze. załaczam obrazek bo chciałbym sie spytac co to jest(zdj 1) i w jaki sposób ma sie przesuwać ta dzwigienka(zdj 2)prosze o szybko odpowiedz.jesli cos nie jest jasne to moge załaczyc wideo. Obrazek



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt cze 29, 2010 17:56

a linke od gazu sprawdziłeś czy sie niezaciera??



marcinkoza1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt maja 19, 2009 16:12
Lokalizacja: wieliczki

j.w

Post autor: marcinkoza1985 » wt cze 29, 2010 18:53

ale przepustnica wraca na swoje miejsce



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » śr cze 30, 2010 17:51

Problem pewnie tkwi w podcisnieniach i mechanizmie od automatycznego ssania...

Ja duzo nawalczylem z tym pierburgiem. Pewnie to jest 2e2 :p
Mi tez wieszal sie na obrotach i powodem wlasnie bylo to ssanie, ktore samoczynnie sie wlaczalo, bo jakas membranka byla strzelona.

Ja to rozwiazalem tak, ze jeden wezyk podcisnienia odlaczylem i zaslepilem tak zeby ssanie sie nie wlaczalo w ogole.
jakis czas tak jezdzilem, ale potem mialem problem - nadal z obrotami, ze mialem za niskie 900 to na automat za malo, bo na biegu spadalo do 700 i sie buda trzesla.

Rozwiazanie nie bylo drogie - kupilem webera od fiata 125p razem z kryza.
Zalozylem i powiem Ci, ze auto smiga jak zle bez najmniejszych problemow ;)

Ale w razie gdybys chcial zostac przy pierburgu musialbys go dobrze wyczyscic.
Zdjac obudowe filta i sprobowac poogladac go z kazdej strony czy moze czasem ktorys wezyk nie puszcza podcisnienia bokiem bo to moze byc wlasnie przyczyna Twoich problemow:)

To co masz zaznaczone to okragle czarne to jak dobrze pamietam sterowalo druga przepustnica. Przepustnica ta jest otwierana podcisnieniowo. Tu tez mogla strzelic membranka, ale raczej w to watpie.
Bardziej stawial bym na druga strone gaznika na ten mechanizm ssania.

A dzieje sie tak i na benzynie i na gazie czy tylko na jednym z paliw?:>
bo to tez wazne
Ostatnio zmieniony śr cze 30, 2010 17:56 przez pancur0, łącznie zmieniany 2 razy.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 30, 2010 18:28

marcinkoza1985 pisze:ale przepustnica wraca na swoje miejsce
upewnij sie czy nie zatrzymuje się w pozycji niedomknietej, jeśli tak to do przeglądu siłownik 3-położeniowy i jego weżyki oraz zawór elektroczasowy, szukajka powie co zacz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości