diagnostyka poduszek i pasów po kraszu co jest niesprawne ?
: wt cze 29, 2010 00:24
Witam
kupiłem MK5 plus jak to mówią kazdy był walony i ten też ale chodzi prosto wygląda ok - na testach w serwisie WV było ok. do czasu jak sam zacząłem grzebać i oglądać wymieniać np radio i wyłaczać aku. - pierwszy "padł" prawy pas pasażera okazało sie że jest na rezystorze potem zacząłem szukać dalej na razie wiem taki sam jest prawy pas i poduszka pasażera - i tu ciekawostka jest cała ale kabel odłaczony i podłaczony do niego rezystor. Teraz pytanie jak stwierdzić co tu jest zbuforowane tymi rezystorami a co jest sprawne jeżeli krasz test był niewielki a stan pojazdu na to wyglada i całe poduszki to dlaczego wszystko jest na rezystorach - jak to posprawdzać (sprawność pasów i poduszek) i co tak naprawdę jest do wymiany, jakie czujniki ?
z góry dziekuję za jakąś konstruktywna podpowiedź chociażby link do podobnego posta z rozwiazaniem z forum
pozdrawiam
kupiłem MK5 plus jak to mówią kazdy był walony i ten też ale chodzi prosto wygląda ok - na testach w serwisie WV było ok. do czasu jak sam zacząłem grzebać i oglądać wymieniać np radio i wyłaczać aku. - pierwszy "padł" prawy pas pasażera okazało sie że jest na rezystorze potem zacząłem szukać dalej na razie wiem taki sam jest prawy pas i poduszka pasażera - i tu ciekawostka jest cała ale kabel odłaczony i podłaczony do niego rezystor. Teraz pytanie jak stwierdzić co tu jest zbuforowane tymi rezystorami a co jest sprawne jeżeli krasz test był niewielki a stan pojazdu na to wyglada i całe poduszki to dlaczego wszystko jest na rezystorach - jak to posprawdzać (sprawność pasów i poduszek) i co tak naprawdę jest do wymiany, jakie czujniki ?
z góry dziekuję za jakąś konstruktywna podpowiedź chociażby link do podobnego posta z rozwiazaniem z forum
pozdrawiam