Pali na 3 garnki...co to może być?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt lip 08, 2005 13:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pali na 3 garnki...co to może być?

Post autor: piotrw » sob sty 21, 2006 08:51

Witajcie...

Po dużym mrozie rano idę do samochodu...odpalam za pierwszym razem i ok...zgasiłem...poszedłem na 10 min do domu...odpalam znowu i chodzi nierówno...tak jakby na 3 cylindry...Do pracy dojechałem na 3 garnkach...pochodził jeszcze 15 min i załapał...
Co to może być?Co wymienić w pierwszej kolejności?
Pozdrowienia
Piotr



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 21, 2006 09:06

Róznie może być. Świece, kable.



Rej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob sty 14, 2006 11:58
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Rej » sob sty 21, 2006 11:26

kable to podstawa w pierszej kolejności.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 21, 2006 11:59

Generalnie pierwsze układ zapłonowy cały do sprawdzenia. A dopiero potem możemy myśleć nad innymi przyczynami


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ZIMNY PALI NA 3 GARY

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 11:36

nie bede tworzyl nowego postu tylko sie podlacze:

u mnie jest tak ze jak odpalam (bez problemow) na benzynie zimny to pali nierowno i slaby jest, ale obroty ma tak kolo 1000, jka przelacze na gaz to troche lepiej, aale dobrze chodzi dopiero jak nabierze troszke temperaturki

- to rowniez objawy nie najnowszych kabli WN, kopulki itp? (swiece wymienialem 8mies. temu), a moze to pompa paliwowa?

- fakt tez ze auto tak sie zachowuje po wyjsciu z warsztatu, z ktorego srednio jestem zadowlony, a byl polecany na forum....

pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » pn lut 06, 2006 11:48

Witam
Po pierwsze sprawdz układ zapłonowy tj. kable świece kopułke.
Po dugie Ja tak miałem w swoim że w kolektorze ssącym i pod pokrywą wtrysku skropliła mi się woda i dopuki silnik się nie zagrzał i woda nie odparowała to silnik chodził jak snopowiązałka. Rozbierz to wytrzyj do sucha i wtedy spróbuj.
Po trzecie sprawdz czujnik ssania.
Pozdrawiam :pub:


VW RULEZ :)

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » pn lut 06, 2006 11:54

U mnie padła cztro miesięczna świeca,zlokalizuj który gar ci niepali.



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 12:08

mamix4 pisze:U mnie padła cztro miesięczna świeca,zlokalizuj który gar ci niepali.
i jak zlokalizuje to sprobowac jakas stara swiece (jeszcze dobra) wsadzic?


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » pn lut 06, 2006 12:34

Ja miałem coś takiego i okazało się że głowica była pęknięta. Najlepsze było to że w lato ok, a w przymrozek cuda. Ale najpierw zacznij od tego co pisali wyżej koledzy tzn. kontrola układu zapłonowego.



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 12:49

Imbrykus pisze:Ja miałem coś takiego i okazało się że głowica była pęknięta. Najlepsze było to że w lato ok, a w przymrozek cuda. Ale najpierw zacznij od tego co pisali wyżej koledzy tzn. kontrola układu zapłonowego.
jak by byla glowica to by chyba mechanicy zauwazyli? (silnik byl wyciagany z auta)


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 06, 2006 12:53

Forester, wiesz przerywanie na zimnym silniku to bywa klasyczny przykład przebicia na kablach albo na aparacie zapłonowym. Ale to równiez może być wadliwie działający czujnik temperatury.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lut 06, 2006 12:58

Forester pisze: jak zlokalizuje to sprobowac jakas stara swiece (jeszcze dobra) wsadzic?
A wsadź, tylko żeby na pewno była dobra.

[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 12:00 ]
A jeszcze pewniejszy sposób na sprawdzenie świecy to zamienić z gara który pali do tego który nie pali, jeśli będzie zmiana to masz rozwiązanie, jeśli nie to masz szukanie dalej, zacznij od kabli wtedy



Awatar użytkownika
Forester
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 503
Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Forester » pn lut 06, 2006 13:07

bodzio_j pisze:
Forester pisze: jak zlokalizuje to sprobowac jakas stara swiece (jeszcze dobra) wsadzic?
A wsadź, tylko żeby na pewno była dobra.

[ Dodano: Pon Lut 06, 2006 12:00 ]
A jeszcze pewniejszy sposób na sprawdzenie świecy to zamienić z gara który pali do tego który nie pali, jeśli będzie zmiana to masz rozwiązanie, jeśli nie to masz szukanie dalej, zacznij od kabli wtedy
i jeszcze 1 pytanie, moge wyciagac kable z kopulki lub ze swiec na wlaczonym silniku?, czy trzeba przed kazdym odlaczaniem gasic auto ?
pozdro!!


POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 06, 2006 13:13

Forester pisze:i jeszcze 1 pytanie, moge wyciagac kable z kopulki lub ze swiec na wlaczonym silniku?, czy trzeba przed kazdym odlaczaniem gasic auto ?
pozdro!!
Jeśli masz przebicie to Cię może zdrowo kopnąc, więc bezpieczniej będzie wyłaczać, aczkolwiek do tego sprawdzenia o ktorym pisze bodzio_j, wskazane jest aby silnik pracował. Więc lepiej złap kable przez jakąś szmate (chyba, że jesteś elektrykiem - elektryka prąd nie tyka)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 464 gości