Strona 1 z 1

1.8 T GTI - Silnik po odpaleniu gaśnie itd.

: pn cze 28, 2010 20:26
autor: mato_22
Witam właścicieli VW, niestety pierwszy mój post łączy się z problemami technicznymi których jak każdy chce unikać...

Naświetlając temat:
Wyjazd na imprezę zatankowane pb98 i jazda, po drodze już miałem jakąś nierówną troszkę pracę silnika jakby paliwo było nie pierwszej jakości. Ale ok dojechałem na party znajomi się wypakowali itd. Powrót - odpalone autko silnik pracuje (grzeje się do szybkiego powrotu [6 godzina rano]) i nagle silnik odawia posłuszeństwa. Ponowna próba odpalenia spaliła na panewce - jednakowoż za 4 razem odpaliłem i jakoś dojechałem do domu powolutku bo 60 km/h więcej nie jechałem bo i powyżej 3 tyś. obrotów silnik się dławił itp. Trafiły się po drodze również przygody typu sprzęgło hamulec a silniczek gaśnie.. Czy też dławienie się motoru..
No nic dojechałem do domu nazajutrz wymieniłem filtr paliwa myśląc, że to właśnie jest przyczyna całego "ambarasu"... Ale niestety to nie było to i tu właśnie proszę Was o pomoc - co może być tego przyczyną??

Z góry dziękuję za Waszą pomoc.

Silnik to jednostka 1.8 T AGU - pełna seria.

: pn cze 28, 2010 21:07
autor: greg
mato_22 pisze:Wyjazd na imprezę zatankowane pb98 i jazda, po drodze już miałem jakąś nierówną troszkę pracę silnika jakby paliwo było nie pierwszej jakości.
to czemu nie zalejesz innym?

: pn cze 28, 2010 21:36
autor: mato_22
Zapomniałem dodać - już jest zalany innym paliwem z pewnej stacji..

: pn cze 28, 2010 23:12
autor: animag18
z pewnej stacji?tzn jakiej

: pn cze 28, 2010 23:18
autor: greg
załóżmy że przyczyną było niewłaściwe paliwo to trochę musi jednak zostać przepompowane przez ukłąd żeby doszło to "dobre"
Druga sprawa - są jakieś błędy na vag?

: wt cze 29, 2010 06:09
autor: mato_22
Stacja orlenowska, a co do waga. Podjechałem do znajomego mechanika a raczej zaciągnąłem auto i fakt faktem nie ma WAG'a a inny program diagnostyczny i tam nie pokazało żadnych błędów. Uprzedzając nie pamiętam jaki to był program. W międzyczasie sprawdziłem też ciśnienie w dopływie paliwa i też było ok.

Możliwe jest, że to przez przepustnice? Zauważyłem iż przy odpalaniu auta w przepustnicy brzęczy silniczek (chyba ten od sterowania położeniem przepustnicy). Odgłos nijak nie przypomina normalnej pracy silniczka elektrycznego...

Ktokolwiek się orientuje co może być przyczyną takich dziwnych zachowań auta?