Strona 1 z 2
Golf II 1.3 wielopunkt bardzo nierówno pracuje
: sob cze 26, 2010 14:08
autor: marko125-90
Witam! Zwracam się do Was bo już się załamuję
Objawy: Po odpaleniu autko równiutko pracuje, po chwili(zależnie 30sekund-minuta) silnik zaczyna szarpać, potrafi zgasnąć, po dodaniu gazu raz potrafi wrócić na obroty(najczęściej tak jest) a czasami dalej szarpie... Podczas jazdy auto dobrze i równo się zbiera, nie szarpie... Ostatnio jednak objawy się pogorszyły i już nawet po puszczeniu gazu przy ok. 20km/h potrafi zgasnąć.
Samochód zapala na dotyk, nie ma problemy po dłuższym postoju.
Teraz co było robione przy autku:
- wymieniony rozrząd
- wymienione filtry powietrza, paliwa
- wymieniona pompa zewnętrzna paliwa
- założone nowe przewody WN
- nowe świece(zakładane 2kompletny NGK I Champion)
- wymieniony niebieski czujnik temperatury
- założony inny oryginalny przepływomierz(teoretycznie sprawny, sprzedawca udzielił gwarancji)
Nie mam już pojęcia co to może być. W poniedziałek chcemy jeszcze spróbować założyć inną sprawną przepustnice...
Proszę o szybką pomoc
Zapomniałem dodać. Ciśnienie mierzone na cylindrach. Wynosi 12-12,5bar
: sob cze 26, 2010 19:11
autor: ..::wilu::..
Moim zdaniem dobre czyszczenie przepustnicy i wszystko powinno wrócić do normy.
Re: Golf II 1.3 wielopunkt bardzo nierówno pracuje
: sob cze 26, 2010 22:18
autor: damian_piaski
marko125-90 pisze:Witam! Zwracam się do Was bo już się załamuję
Objawy: Po odpaleniu autko równiutko pracuje, po chwili(zależnie 30sekund-minuta) silnik zaczyna szarpać, potrafi zgasnąć, po dodaniu gazu raz potrafi wrócić na obroty(najczęściej tak jest) a czasami dalej szarpie... Podczas jazdy auto dobrze i równo się zbiera, nie szarpie... Ostatnio jednak objawy się pogorszyły i już nawet po puszczeniu gazu przy ok. 20km/h potrafi zgasnąć.
Samochód zapala na dotyk, nie ma problemy po dłuższym postoju.
Teraz co było robione przy autku:
- wymieniony rozrząd
- wymienione filtry powietrza, paliwa
- wymieniona pompa zewnętrzna paliwa
- założone nowe przewody WN
- nowe świece(zakładane 2kompletny NGK I Champion)
- wymieniony niebieski czujnik temperatury
- założony inny oryginalny przepływomierz(teoretycznie sprawny, sprzedawca udzielił gwarancji)
Nie mam już pojęcia co to może być. W poniedziałek chcemy jeszcze spróbować założyć inną sprawną przepustnice...
Proszę o szybką pomoc
Zapomniałem dodać. Ciśnienie mierzone na cylindrach. Wynosi 12-12,5bar
sprawdź szczelnośc dolotu (odma oraz jej węze do samego bloku silnika)
poszukaj na temat zaworu dodatkowego powietrza oraz warto sprawdzic pompy paliwa oby dwie
: sob cze 26, 2010 22:42
autor: genLODOWAmk2
a regulator cisnienia jest sprawny ?
: sob cze 26, 2010 22:52
autor: Paweł Marek
marko125-90, a próbowałeś zwyczajnie wyregulować skład mieszanki śrubą na przepływomierzy, i obroty śrubą przy wtrysku? Przepustnicę sprawdź nie kupuj od razu, ma nie mieć luzów na osi i ma mieć sprawne styczniki biegu jałowego i szerokiego otwarcia
: ndz cze 27, 2010 00:01
autor: Damian3942
marko125-90, benzyna czy benzyna z LPG?
: ndz cze 27, 2010 11:59
autor: marko125-90
Okej. Spróbujemy wyczyścić przepustnice.
Jak sprawdzić drugą pompę paliwa? Tą wewnętrzną.
I o jaką śrubę chodzi na przepływomierzu, i koło wtrysku?
Auto bez gazu.
A co do kupowania przepustnicy to nie
Założymy zobaczyć tylko czy coś się zmieni. Potem będziemy myśleć czy da się coś zrobić ze starą
: ndz cze 27, 2010 12:04
autor: edzio
Jak jesteś pewien na przepływkę to szukaj nieszczelności na dolocie,w tych silnikach to standard.
: ndz cze 27, 2010 14:49
autor: marko125-90
Teraz zagadka. Wsiadam w samochód. Jade w malutką trasę ok. 60km. Stałem na paru skrzyżowaniach, autko nie przerywa... Wróciłem do domu, nie przerywa. Padał deszcz.
Wczoraj 50km trasy. Autko co chwile zdychało. Pogoda była w miarę ładna.
I o jaką śrubę chodzi na przepływomierzu, i koło wtrysku?
: ndz cze 27, 2010 22:28
autor: damian_piaski
(fot. z vwGolf.pl FORUM)
tu masz śrubki o których pisał Paweł Marek.
napisz kolego czy sprawdziłeś dolot, to jest istotne bo jakakolwiek nieszczelnośc bedzie przekłamywac sygnał idący z przeplywki do sterownika.
: pn cze 28, 2010 19:24
autor: marko125-90
nieszczelności nie widzę. co do tej śruby to ona reguluje obroty silnika, tak czy co?
Póki co auto chodzi jak nowy więc nie szukam niczego złego
Jak zacznie dalej szwankować to będę myślał nad tą śrubą. Dzięki za rady. Jakby problemy wróciły to się do Was odezwę
: pn cze 28, 2010 21:24
autor: Paweł Marek
absolutnie nic nie kręć skoro ma przebłyski że chodzi dobrze, przyczyna jest inna niż regulacja, może coś z układem zapłonowym, mimo że na deszczu ok.
: pn cze 28, 2010 21:39
autor: marko125-90
Dzisiaj śliczna pogoda. I auto chodzi jak złoto. Hmm
: pn cze 28, 2010 22:06
autor: Paweł Marek
No to pewnie za mało jeździsz i auto się zastało.
A poważnie to ciężko bedzie dojść co było póki się awaria nie powtórzy