Strona 1 z 1

pierburg 2e3 siłownik pulldown

: pt cze 25, 2010 19:24
autor: Morton;]
pytanie moje jak go obejść wiadomo jak jest z dostępnością i cenami :grin: wyczytalem i widziałem w silniku z 2e2 ze można umocować odpowiednio drut żeby klapka się nie zamykała do końca ale co z podciśnieniami zalepić wężyki zostawić czy jak podpowiedzcie mi tu bo nie mam siły na to ssanie już :jezor:

: pt cze 25, 2010 19:36
autor: jhosef
Jak zablokujesz na stałe przepustnicę rozruchową to zimny silnik będzie miał problemy z rozruchem. Nie koniecznie przy takich temperaturach ale mimo wszystko najlepszy pomysł to nie jest.

[ Dodano: 25 Cze 2010 19:36 ]
http://www.gaznik.pl/porady_naprawcze.html

: pt cze 25, 2010 19:45
autor: Morton;]
no ok naprawiałem ale mi nie wyszło i nie trzyma :grrr: wiadomo ze teraz mrozów nie ma a narazie by mogło to jakoś chodzić zanim czegoś nie znajdę :helm: bo powiedz mi czy z popsutym tym siłownikiem w tym gaźniku ssania nie ma wogoole? bo mam tak ze sprężyna jest ok i na zimnym przymyka przepustnice ale ssanie się wogole nie wlacza a jak na ciepłym popchne ten cały mechanizm powrotem to obroty się zwiększają i teraz nie wiem czy to wina tylko tego siłownika czy czegoś jeszcze :jezor:

rozwiązanie problemu :bigok:
wszystkie problemy z rozruchem brak ssania zadlawy i te sprawy były spowodowane przestawionym rozrządem który wywołała zła pompa założona przez machanika przez co starły się ząbki, teraz wszystko wróciło do normy i auto chodzi jak powinno pozdro :helm: rada na pzyszlosc nie dawajcie samochodow do jakis grzebkow albo sami kupujcie im odpowiednie czesci :jezor: