Problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

czaruta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 20, 2006 14:35
Lokalizacja: podlasie

Problem z silnikiem

Post autor: czaruta » pt sty 20, 2006 16:40

Mam problem z silnikiem , gdy uruchamiam na ssaniu chodzi prawidłowo ,gdy wyłącza sie ssanie, silnik zaczyna nierówno pracowac i zaczyna nim rzucać jak zimnym dizlem .
CZy ktoś ma jakiś pomysł co mu dolega ? :axe:



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt sty 20, 2006 17:01

Niewiem czy to jest takie proste, ale wydaje mi się że poprostu mamy za niską temperature i silniczek potrzebuje troche czasu żeby się nagrzać i pochodzić na ssaniu. W samochodach z automatycznym ssaniem w niskich temperaturach ssanie załącza się zawsze, tylko my tego nie odczuwamy na silniku. No chyba ze zwiększonymi obrotami, za czym idzie troche większe spalanie w zimie. Wydaje mi się że musi się poprostu nagrzać troche, może jakieś 5 minut....ale oczywiście może być też inny powód.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

czaruta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 20, 2006 14:35
Lokalizacja: podlasie

Post autor: czaruta » pt sty 20, 2006 19:54

Chodzi o to że na ssaniu silnik pracuje tak jak powinien . Dopiero po wyłączeniu się ssania obroty spadają do 900-set i wtedy są tekie delikattne wachania w rodzju ksztuszenia się i rzucanie silnikem jak w starszym dizlu. pytałem się różnych ludzi mówili mi, że to może być zawieszony zawór .



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt sty 20, 2006 20:18

Ja walcze z podobnym problemem: silnik na ssaniu chodzi w miare równo jak ssanie się wyłączy zaczyna chodzić tak jakby co jakiś czas jeden gar nie łapał.
Jutro zakładam nowe świece a w poniedziałek przewody WN i zobacze co to da, a może macie jakieś inne ewentualne przyczyny.



czaruta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 20, 2006 14:35
Lokalizacja: podlasie

Post autor: czaruta » pt sty 20, 2006 20:43

patrzyłem co się dzieje i sciągałem kapturki ze świec poklei i na prawie wszystkich było słychać różnice po za jednym



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pt sty 20, 2006 21:16

No to może trzeba wymienić przewody WN i świece. Może też mieć już zabrudzony filtr paliwa i przy większych mrozach nie przepuszcza tyle paliwa ile trzeba.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt sty 20, 2006 21:22

regitmc pisze:No to może trzeba wymienić przewody WN i świece. Może też mieć już zabrudzony filtr paliwa i przy większych mrozach nie przepuszcza tyle paliwa ile trzeba.
Ale na ssaniu chodzi ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości