korozja w podwoziu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wolfenstein3d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:06
Lokalizacja: Gorzów

korozja w podwoziu

Post autor: wolfenstein3d » czw cze 24, 2010 20:11

Cześć kupuje taki samochodzik i pstryknąłem mu zdjęcie podwozia:

http://yfrog.com/5adsc00013iazj

jak widać jest tutaj mała korozja. da radę to naprawić i ile może kosztować? czy z podłogą jest wszystko OK wg zdjęcia?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw cze 24, 2010 20:42

Taka mała to ona nie jest. W przypadku tych korków to jeszcze niewiele widać a już korek ledwo ma się czego trzymać. Nie jest to nic strasznego, to sa otwory technologiczne, których spokojnie można się pozbyć. Do przeglądu wszystkie korki w podłodze bo lubią rdzewieć. Kosztować dożo nie powinno. Ja nie łatałem metalem a masą uszczelniającą. Tochę druciarswo ale z tym to więcej kombinacji ze spawaniem niż to warto. Niektóry pozbywają się tych otworów za pomocą żywicy z matą.

Odskrobać od dołu, zdjąć dywaniki od góry i zobaczyć na czym stoisz.
Ostatnio zmieniony czw cze 24, 2010 20:43 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw cze 24, 2010 20:50

u mnie było podobnie:

Obrazek
Obrazek

Radzę wyjąć wszystko ze środka i obejrzeć podłogę, ale z tego co widać to tylko zaspawać koreczek i będzie git majonez.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » czw cze 24, 2010 20:50

da radę to naprawić ale jak autko dla ciebie to tylko spawać trzeba. tych korków nie musi być.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » czw cze 24, 2010 23:00

dokładnie te korki to w kibel blaszka na płasko przyspawana i 0 problemów no chyba ze to korki do konserwacji progów to trzeba blaszkę z otworem

spawać szlifować bronux na to podkład epoksydowy czyli anty korozyjny i baranek i bomba na 3 a 4 lata spokój bez wykwitów


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

wolfenstein3d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw cze 24, 2010 20:06
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: wolfenstein3d » czw cze 24, 2010 23:20

dzięki

a można to TIGiem przyspawać?
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 01:12 przez wolfenstein3d, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pt cze 25, 2010 14:51

wolfenstein3d, jak potrafisz spawać to nawet elektrodą dasz sobie radę. podłoga taka cienka znowu nie jest ale musisz dać odpowiedni prąd i elektrodę


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości