Jak ustawić kąt pochylenia koła?
: śr cze 23, 2010 08:25
Wyjmowałem zwrotnicę do wymiany łożyska z lewej strony i teraz ściąga mnie w lewo. Chyba mam źle pochylone koło, choć tego nie widać. Da się to jakoś samemu ustawić?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
sam piszesz że nie widać to jak chcesz ustawić? Tylko geometria...u mnie w mieście 60-80zł.lwlw pisze:Chyba mam źle pochylone koło, choć tego nie widać
Mógł próbować zaznaczyć ustawienie kolumny ale to też takie dyskusyjne nieco.lwlw pisze:Kiedyś jeden gość jak robił mi drugie łożysko to jakoś dał radę.
na mój przykład wymieniali mi w "WARSZTACIE" tylną tuleje wahacza bo wiadomo-prasa- koszt 30zł ale zamiast odkręcić swożeć drążka odręcili te trzy jego śruby bo lżej dla nich a co w następstwie - koszt ustawienia zbieżności-40zł nic aby zastrzelić. Morał; trudno powiedzieć co sie lepiej opłaca...może wystarczy sie na tym znaćlwlw pisze:To sporo kosztuje ta geometria... Nie opłaca się w takim razie samemu łożyska wymieniać. Ale poważnie nie da się choćby mniej więcej ustawić? Kiedyś jeden gość jak robił mi drugie łożysko to jakoś dał radę. Jeśli ciągnie mnie w lewo to w która stronę powinienem zmieniać pochylenie?
nacieli cie na te 4 dychy.Jakoś mi sie nie wydaje że "lżej" było im wyciągać sworzeń z wachacza niż ze zwrotnicyFURMAN TDI pisze:i te trzy jego śruby bo lżej dla nich a co w następstwie - koszt ustawienia zbieżności-40zł nic aby zastrzelić.
Jestem w pełni świadomy tegomate64 pisze:nacieli cie na te 4 dychy.Jakoś mi sie nie wydaje że "lżej" było im wyciągać sworzeń z wachacza niż ze zwrotnicy
Jak? Chodzi o wyjęcie całej kolumny? Czy to prostsze by było?mate64 pisze:lwlw, następnym razem pokombinuj i wymień łożyslo bez demontowania kolumny. Da się
O, to jest jakaś opcjamate64 pisze:Pojedź na ustawienie tylko kąta może ci policzy taniej.
No właśnie taki miałem zamiar, tylko trochę nie wyszłomate64 pisze:Teoretycznie powinno się dać, jeśli drążęk tylko zdjąłeś i założyłeś bez kręcenia.
FURMAN TDI pisze:zamiast odkręcić swożeć drążka odręcili te trzy jego śruby bo lżej dla nich a co w następstwie - koszt ustawienia zbieżności-40zł nic aby zastrzelić.
No właśnie o to chodzi, że ja też nie mam zaufanego warsztatu, a w dodatku zdarza się, że jak przyjdą PRAKTYKANCI ustawiać zbieżność czy geometrię to ja dziękuję... I dlatego co się da staram się robić sam czy z pomocą znajomych.FURMAN TDI pisze:co wizyta w warsztacie MOJA to sami naciągacze a miałem ich cztery i zero profesjonalizmu...niestety nie ma w mojej okolicy konkretnego warsztatu.
roboty praktycznie tyle samo bo i tak miałeś porozpinane wszystko a jakbyś wyciągnął razem z kolumną mcpersona to nie padłą by ci zbieżność. A zmieniła sie dlatego że zmienił się ką pochylenia koła i teraz zależy czy masz łebskiego mechanika który będzie chiał zrobić sam kąt czy będzie grzebał całość.lwlw pisze: Jak? Chodzi o wyjęcie całej kolumny? Czy to prostsze by było?
A po co?lwlw pisze:Poza tym czy nie trzeba czymś sprężyny ścisnąć?