MK3 TD 1.9TD AAZ i sprzęgło(mocnijsze od fabrycznego)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

MK3 TD 1.9TD AAZ i sprzęgło(mocnijsze od fabrycznego)

Post autor: Michnik » pt sty 20, 2006 01:05

Czy do MK3 AAZ 1.9TD można zastosować jakieś mocniejsze sprzęgło? Np od TDI czy jakiejś mocnej benzyny?



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt sty 20, 2006 01:09

wiem ze do TDI zakladaja chlopaki od VR6,wiec mysle ze do AAZta tez powinno podejsc,ja mialem w mk2 silnik JR sprzeglo od transportera ale ono bylo tam odpoczatku poprostu bo do ogorów tez pakowali te silniki...ono bylo mocniejsze od zwyklego,a swoja droga to co masz takiego mocnego AAZeta ze seryjne siada czy co???


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt sty 20, 2006 10:53

No dodałem mu troche mocy i wydaje mi sie, ze teraz czasem przy ruszaniu spod świateł sie czasem troche uśliźnie. Toteż pytam profilaktycznie czy by od razu jakby to padło jakiegos mocniejszego nie wrzucić. No chyba, że nie ma sensu i wystarczy dobre oryginalne do AAZ?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sty 20, 2006 14:21

Jak zmieniasz i znajdziesz jakies mocniejsze które pasuje to zakładaj mocniejsze.
Podkrecony aaz ma sporo wieksze parametry niz seryjne jesli ktos nie wie



Awatar użytkownika
vwolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sty 20, 2006 19:42
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: vwolf » pt sty 20, 2006 22:08

ALBO ZAŁÓŻ CERAMICZNE SPIEKI ,CI CO REGENERUJĄ ONI CI PORADZĄ CZY Z STAREJ TARCZ MOŻNA PRZEROBIĆ NA PORCELANKI


MANIEK
co przerobić w 1Z żeby chodził jak b....

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob sty 21, 2006 02:14

Czy wyście na głowy poupadali ? Ile tam ten AAZ moze mieć mocy i momentu zeby sportowe sprzęgło zakładać ? Chłopie pakuj seryjne nowe takie jak masz i będzie banglać no a jak juz bardzo sie upierasz to proponuje od VR6 (ja przy 140 KM mam seryjne i daje rade).


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob sty 21, 2006 10:25

aw69, nie wiem jakie modyfikacje pompy robił Michnik, ale można dojść do 120 koni w aaz, w takiej konfiguracji żeby to jeździło na codzień i się nie rozpadło po 5tys km, żeby było zabawniej wcale nie trzeba wymieniać połowy samochodu, wystarczy dobra regulacja i drobne modyfikacje pompy, turbiny, kilka mierników żeby nie przesadzić
nie tylko tdi sie dają podkręcać, td również

co do sprzęgła to nie wiem jakie jest seryjnie w aaz, jeżeli takie jak w tdi to pewnie spoko, ale jak słabsze to warto zmienić na coś innego skoro i tak szykuje się wymiana. Też uważam, że sportowe spiekowe to oczywiście przesada :)
wykres golfa 1.6 td który przejeździł na tym około 80tys km, kiedy przy przebiegu okolo 490tys pękł wąż wody i kierowca się nie zorietował
Obrazek



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob sty 21, 2006 10:50

moj mk2 1,6 GTD silnik JR tez mial niezle pompe podkrecona jak go kupiłem,nie wiem co jeszcze tam bylo grzebane ale szedl jak burza,troche kopcil jak sie przycisneło,ele efekt piorunujacy jak na ten silnik,powiem tylko ze seryjny TDI 90 ps dostawał baty na starcie z nim 1,8 benzyna tak samo,przyspieszał do setki w ok 11 sek,czasem naeet wychodzilo mniej ale juz zaokraglam bo zaraz pewnie ktos kto ma VR6 napisze tutaj ze to niemozliwe i bajki pisze,wiec nie bede wnikal w szczeguły dodam tylko jeszcze ze auto było z 86' roku...pozdrawiam...

[ Dodano: Sob Sty 21, 2006 09:51 ]
teraz bede probowal zrobic małego potworka z mojego AHU :hehe:


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości