Podkręcenie obrotów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
Podkręcenie obrotów
Witam. Chciałbym w swoim Golfie 3, silnik 1.6, 1997r (JOKER), podkręcić obroty, ponieważ są za niskie i wszędzie mi to mówią Wie ktoś może jak to zrobić? Dziękuję z góry i pozdrawiam.
Górnik Wałbrzych!
- Marcin997
- Użytkownik
- Kontakt:
Nie znam się na benzyniakach za bardzo... Czy jest na wtrysku jakaś śrubka od tego... Ale pewnie jest więc któryś z kolegów mnie sprostuje... Ale jeśli nie ma to ja bym to zrobił na lince od gazu... Wyciąga się zawleczkę, podciąga linke o jeden ząbek i wkłada zawleczke. Znajduje się to bodajże po prawej stronie wtrysku jak stoisz przed maska.
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
Hmm...A masz może jakieś foto gdzie to znaleźć? Bo ja nie jestem za bardzo zorientowany pod maską co gdzie jest ;pMarcin997 pisze:Nie znam się na benzyniakach za bardzo... Czy jest na wtrysku jakaś śrubka od tego... Ale pewnie jest więc któryś z kolegów mnie sprostuje... Ale jeśli nie ma to ja bym to zrobił na lince od gazu... Wyciąga się zawleczkę, podciąga linke o jeden ząbek i wkłada zawleczke. Znajduje się to bodajże po prawej stronie wtrysku jak stoisz przed maska.
Górnik Wałbrzych!
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
- Marcin997
- Użytkownik
- Kontakt:
i sprecyzuj jaki masz silnik... ABU czy AEE? Inaczej jednopunktowy wtrysk czy wielopunktowy.. bo to dużo zmienia...
[ Dodano: 22 Cze 2010 23:54 ]
[ Dodano: 22 Cze 2010 23:54 ]
No dokładnie.. Jeśli to ABU to ja bym linke troszeczek podciągnąłDenisq pisze:Sprawdź kod silnika.. Silniki AEE maja seryjnie 6500-7000obr/min i kto nie zna tego silnika lepiej niech się nie tyka ze standardowymi pomysłami:>
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
Wolne. VAG-iem? Tzn? Poprzez podłącznie pod komputer?Zico63b pisze:Jakie obroty, wolne obroty czy maksymalne?krzysiek14_91 pisze:Chciałbym w swoim Golfie 3 (...) podkręcić obroty, ponieważ są za niskie
Wolne można VAG-iem, maksymalne - "tuningiem"