Problem z głowicą? 1.4 ABD
: wt cze 22, 2010 21:40
Witam,
znowu mam problem z "czerwoną gwiazdą". Mianowicie nie dawno zakładałem temat o głowicy, poszukiwałem siły jaką dociąga się głowice.
Głowice miałem planowaną i wymienianą uszczelkę 6 kk wstecz. Jednak olej się sączył, po dociągnięciu sączenie nie ustało. Przy okazji wyjęty został termostat gdyż wydawało mi się ze przy dużych temperaturach silnika przewody chłodnicze puchną (prawdopodobnie przewrażliwienie po wcześniejszej wymianie uszczelki pod głowicą ). Jeżdżę tydzień i zauważyłem, ze przy około 90 stopniach przewody rzeczywiście jakby robiły się nabrzmiałe. Po przejechaniu a zarazem zmniejszeniu się temperatury przewody robią się mniej twarde.
Druga sprawa to że teraz gdy sprawdzam stan oleju na chłodnym silniku czy parunastu minutowej pracy silnika stan oleju jest identyczny. Czy tak powinno być?
znowu mam problem z "czerwoną gwiazdą". Mianowicie nie dawno zakładałem temat o głowicy, poszukiwałem siły jaką dociąga się głowice.
Głowice miałem planowaną i wymienianą uszczelkę 6 kk wstecz. Jednak olej się sączył, po dociągnięciu sączenie nie ustało. Przy okazji wyjęty został termostat gdyż wydawało mi się ze przy dużych temperaturach silnika przewody chłodnicze puchną (prawdopodobnie przewrażliwienie po wcześniejszej wymianie uszczelki pod głowicą ). Jeżdżę tydzień i zauważyłem, ze przy około 90 stopniach przewody rzeczywiście jakby robiły się nabrzmiałe. Po przejechaniu a zarazem zmniejszeniu się temperatury przewody robią się mniej twarde.
Druga sprawa to że teraz gdy sprawdzam stan oleju na chłodnym silniku czy parunastu minutowej pracy silnika stan oleju jest identyczny. Czy tak powinno być?