Strona 1 z 1

Na zimnym jest dobrze a na rozgrzanym ....

: wt cze 22, 2010 20:12
autor: Brom
Witam, mam problem z golfem III 1.4 ABD 60km. Po wymianie głowicy silnik lepiej chodzi i tak dalej, lecz jak się zagrzeje to na biegu jałowym falują mu obroty od 200 do 1000, bardzo często jak dojeżdżam do skrzyżowania czy z górki wrzucę na luz i hamuje to gaśnie... Sporo czytałem tematów na ten temat na forum jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, co to może być? Przepustnica chyba odpada bo na zimnym wszystko ładnie chodzi równo 900, silniczek korkowy tez chyba odpada ponieważ nawet jak jest rozgrzany to próbuje łapać, wyrównać obroty. Czujnik temperatury? działał normalnie przed remontem silnika :/ Może kable? ale jakby to kable to na zimnym tez powinny obroty falować ? POMOŻCIE

Re: Na zimnym jest dobrze a na rozgrzanym ....

: wt cze 22, 2010 20:36
autor: scooby99
Brom pisze:Witam, mam problem z golfem III 1.4 ABD 60km. Po wymianie głowicy silnik lepiej chodzi i tak dalej, lecz jak się zagrzeje to na biegu jałowym falują mu obroty od 200 do 1000, bardzo często jak dojeżdżam do skrzyżowania czy z górki wrzucę na luz i hamuje to gaśnie... Sporo czytałem tematów na ten temat na forum jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, co to może być? Przepustnica chyba odpada bo na zimnym wszystko ładnie chodzi równo 900, silniczek korkowy tez chyba odpada ponieważ nawet jak jest rozgrzany to próbuje łapać, wyrównać obroty. Czujnik temperatury? działał normalnie przed remontem silnika :/ Może kable? ale jakby to kable to na zimnym tez powinny obroty falować ? POMOŻCIE
Miałem podobnie, tzn na zimnym był spokój, a jak sie rozgrzał to obroty zaczęły falować.
Wyczyściłem przepusptnice i wszystko wróciło do normy...
Spróbuj wyczyścić przepustnice mysle ze pomoze...