Strona 1 z 1

sterownik centralnego zamka

: sob cze 19, 2010 20:19
autor: miczGTI107
witam.Dzisiejszą całą sobote walczyłem z tym sterownikiem i nie moge go podpiąć.W golfie jest orginalny centralny zamek. Podpinałem według schematu do pneumatycznego zamka.Najpierw próbowałem się podpiąć w drzwiach od kierowcy są tam 3 przewody czerwony,czerwono-żółty i czerwono-biały,ale to nic nie dało póżniej,podpiąłem się w bagażniku co pompki i też nic to nie dało.Wszystko podpinałem ze schematem i nie działa;/

Sterownik jest firmy MaxiCar taki jak na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item1083751140_s ... kazja.html

Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to podłączyć????? Który kabel gdzie i jak, bardzo prosze o pomoc !!!!

: sob cze 19, 2010 20:35
autor: NeconFighter
Nie zadziała kolego, trzeba wsadzic w drzwi kierowcy silownik elektryczny. A jego krancowke podlaczyc pod instalacje centralnego madre rozwiazanie bo nie trzeba sie wiele bawic

: sob cze 19, 2010 20:36
autor: animag18
3 kabelki pod przykrecasz do blachy (tzw minus) jeden do zasilania i jeden do otwierania i 1 do zamykania.tak jest w golfie 4 ja zakladalem to pare dni temu...

: sob cze 19, 2010 20:37
autor: agrala
jezeli szukasz pomocy to wklej schematy

: sob cze 19, 2010 22:25
autor: grandi
Musisz włożyć siłownik w drzwi koszt 20 zł lub przekażniki dwa do centralnego aby odwrócić - na + bo sygnał jest sterowany -, strasznie drogi ten centalny ja za alarm stiga full opcja dalem 170 zl z wlasnym zasilaniem i resztą pierułek

: ndz cze 20, 2010 08:21
autor: agrala
grandi pisze:Musisz włożyć siłownik w drzwi koszt 20 zł lub przekażniki dwa do centralnego aby odwrócić - na + bo sygnał jest sterowany -, strasznie drogi ten centalny ja za alarm stiga full opcja dalem 170 zl z wlasnym zasilaniem i resztą pierułek
zastanow sie troche co pisz
"odwrócić - na + bo sygnał jest sterowany -" po co odwracac na + skoro jest sterowany - ??
musisz tu dolozyc elektryczny silownik w drzwi kierowcy lub wlozyc silonik pneumatyczny od innego auta chyba ze chcesz zamykac z kluczuka
skoro podlaczales sie pod silownik to zauwazyles ze do tego silownika dochodza tylko trzy przewody i nic wiecej. W takim razie kiedy wszystko podlaczysz i bedziesz chcial zamknac z pilota auto to sie zamknie ale drzwi kierowcy zostana nie zamkniete bo one nie sa podlaczone pod pompe. Dlatego musisz dolozyc silownik pneumayczny ze sterowaniem (w tej chwili masz tylko sterowanie ale nie ma silownika) i pociagnac z pompy wezyk do drzwi kierowcy lub kupic silownik elektryczny (master, 5 przewodow), zamontowac go zamiast tego ktory jest w tej chwili, przewod niebieski i zielony z silownika elektrycznego podlaczyc do centralki z pilotami tak jak sie podlacza zwykle silowniki elektryczne a pozostale trzy przewody silownika podpiac tak samo jak byly podpiete te od tego starego silownika ktory masz teraz w drzwiach
nie ma opci zeby ci to zadzialalo bez zmiany silownika w drzwiach
w tej chwili dziala ci to w ten sposob ze to ty z kluczyka zamykasz drzwi kierowcy a pompa zamyka reszte drzwi bo silownik w drzwiach kierowcy podaje sygnal do pompy zeby zamknac reszte - gdyby udalo ci sie w jakis inny sposob podac sygnal do pompy to ona pozamyka wszystkie drzwi procz tych od kierowcy bo one nie sa podpiete pod pompe (podcisnienie)
mam nadzieje ze teraz wiesz o co chodzi

: ndz cze 20, 2010 10:18
autor: NeconFighter
grandi pisze:Musisz włożyć siłownik w drzwi koszt 20 zł lub przekażniki dwa do centralnego aby odwrócić - na + bo sygnał jest sterowany -, strasznie drogi ten centalny ja za alarm stiga full opcja dalem 170 zl z wlasnym zasilaniem i resztą pierułek
Sterownik centralnego w MK II jest sterowany dwoma + (przewody dwu-barwne oraz stały + czerwony) UWAGA Podanie 2 x + spowoduje spalenie pompy zamka !!!!

: ndz cze 20, 2010 11:33
autor: miczGTI107
dzięki agrala. No bo jak podpinałem to tak było że tych drzwi od kierowcy nie zamykało.
Ale mam jeszcze jedno pytanie bo tamte reszte drzwi jak sie nacisło na pilocie to zamykało i zaraz samo otwierało może mi ktoś wyjaśnić dlaczego????

: ndz cze 20, 2010 11:36
autor: NeconFighter
miczGTI107 pisze:dzięki agrala. No bo jak podpinałem to tak było że tych drzwi od kierowcy nie zamykało.
Ale mam jeszcze jedno pytanie bo tamte reszte drzwi jak sie nacisło na pilocie to zamykało i zaraz samo otwierało może mi ktoś wyjaśnić dlaczego????

Otwarte drzwi od kierowcy w wystąpi ci taki efekt . :)

: ndz cze 20, 2010 11:53
autor: miczGTI107
no ale drzwi były zamknięte wszystkie i takie coś robiło sie

: ndz cze 20, 2010 12:52
autor: Paweł Marek
miczGTI107, przeczytaj dokładnie instrukcję, ale na ogół jest tak że jeśli po otwarciu pilotem nie otworzysz drzwi to zaraz się zamykają z powrotem (żeby uniknąć zostawienia otwartych drzwi po przypadkowym naciśnięci pilota. ) Z tego w niosek że musisz podpiąć pod sterownik krańcówki drzwi żeby to działało jak należy. Szczerze mówiąc nie wiem po licho taki drogi sterownik do auta z najprostszym w świecie centralnym zamkiem

: ndz cze 20, 2010 13:22
autor: agrala
miczGTI107 pisze:dzięki agrala. No bo jak podpinałem to tak było że tych drzwi od kierowcy nie zamykało.
Ale mam jeszcze jedno pytanie bo tamte reszte drzwi jak sie nacisło na pilocie to zamykało i zaraz samo otwierało może mi ktoś wyjaśnić dlaczego????
odlacz wtyczke od silownika w drzwiach kierowcy- jezeli wtedy beda sie same otwieraly to jest tak jak napisal Pawel Marek, czyli wina dolozonego centralnego zamka

: ndz cze 20, 2010 13:55
autor: miczGTI107
dziekuje bardzo za pomoc będe jutro kombinował,jeszcze raz wielkie dzięki

: ndz cze 20, 2010 17:16
autor: Paweł Marek
agrala pisze:wtyczke od silownika w drzwiach kierowcy
chyba chodzi o włącznik, siłownika kolega jeszcze niema jeśli dobrze rozumiem, zdaje się póki co trzeba będzie odłączyć kabel zasilający ten włącznik ze stałym plusem?