Strona 1 z 1

Montarz alternatora z mk3 do mk1

: sob cze 19, 2010 18:41
autor: anaba255
Chce załozyc alternator z mk3 Valeo, wymieniłem koło pasowe, mocowanie tez nie jest problemem. Nie wiem jak podłączyć kable pod alternator. Przy okazji będę zakładał obrotek, więc zalezy mi na wyjściu W.
To stary alternator
Obrazek
a to z mk3
Obrazek
Dwa duże styki to B+, podłączam je pod styk z nakretka tez B+?
Gdzie podłączyc D+ i który to wyjście W?
Jeszcze jedna sprawa, gdzie wlutowac się do starego alternatora pod wyjście W?
Obrazek

: sob cze 19, 2010 19:41
autor: Michał_1977
anaba255 pisze:który to wyjście W?
W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
anaba255 pisze:gdzie wlutowac się do starego alternatora pod wyjście W?
Pod jedną z diod w mostku prostowniczym.W tym z MK3 tak samo :bajer:

: sob cze 19, 2010 21:57
autor: KrystO
Michaś_1977 pisze:W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
No nie był bym tego taki pewny :chytry:
Obrazek
W miejscu które zaznaczyłem masz wyjście na kontrolkę "D+" i "W" na obrotomierz.

: ndz cze 20, 2010 01:30
autor: anaba255
Michaś_1977 pisze:W altku z MK3 niema.Trzeba rozebrać i dorobić.
Musi byc, skoro obrotek w mk3 działał, a siedział w nim TD.
KrystO,
Dzięki, tak też myslałem, tylko który jest który, lub jak to sprawdzić na podłączonym alternatorze, tz. jaki typ sygnału bedzie dla poszczegulnych wyjsć.
Mógłby ktos dokładnie zaznaczyc na zdięciu, gdzie wlutować kabelek pod W?

: ndz cze 20, 2010 10:11
autor: KrystO
W kostce którą zaznaczyłem masz dwa konektory
KrystO pisze:wyjście na kontrolkę "D+" i "W" na obrotomierz.
Przyjrzyj się dokładnie tej kostce,tam masz zaznaczone który to który.
Nic nie musisz lutować.

: ndz cze 20, 2010 14:34
autor: anaba255
Znalazłem, ale to ukryli :grin:
Nic nie musisz lutować.
Chodzi mi o trzecie zdięcie, altek z mk1.