Wywala olej przez rurke z pokrywy zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slqa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 13:16
Lokalizacja: Tarnów

Wywala olej przez rurke z pokrywy zaworów

Post autor: slqa » sob cze 19, 2010 00:02

mkII 1.6 pn
otóż zauważyłem ostatnio że wywala mi olej przez rurke wychodzącą z pokrywy zaworów znalazłem że ta rura powinna iść do filtro powietrza i ten olej tam powinno zasysać i spalać a ja mam ta rurke poprowadzoną pod silnik
dziwne jest to że olej zaczęło wywalać kiedy stan na miarce był niski dolałem a że przelałem troche to wywalało więcej zeszło no dobry stan na miarce i dalej wywala
stąd moje pytanie czy ma na to wpływ niepoprawne poprowadzenie tej rurki a jeśli nie to co może być przyczyną??
z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 00:03 przez slqa, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob cze 19, 2010 07:59

poprowadzona pod silnik? Nie jest ngdzie podlaczona?
najczestsza przyczyna wywalania oleju przez odme (bo tak sie nazywa ten waz) sa przedmuchy cisnienia z tlokow do skrzyni korbowej - czyli mowiac prosta nieszczelne pierscienie ktore powoduja przepuszczanie cisnienia z tlokow do miski olejowej - cisnienie powoduje wypychanie oleju z silnika
sprawdz cisnienie na tlokach to sie bedzie wszystko wiadomo
zaraz pewnie znajda sie tacy co napisza ze mozna to zatkac kawalkiem szmatki lub jakims klebkiem drutu- oczywiscie ze mozna zapchac i wtedy olej nie bedzie lecial, tyle ze zacznie wywalac przez bagnet a jezeli bagnet bedzie szczelny to zrobi sie na tyle duze cisnienie ze powypycha ci simeringi



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 19, 2010 10:36

slqa, rurkę tak poprzedni jeździec umieścił żeby nie paprał się filtr powietrza. Możesz podłączyć jak ma być i wtedy będzie trzeba cześciej filtr wymieniać, możesz też zrobić remont silnika - tylko koszty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 430 gości