mkII 1.6 pn
otóż zauważyłem ostatnio że wywala mi olej przez rurke wychodzącą z pokrywy zaworów znalazłem że ta rura powinna iść do filtro powietrza i ten olej tam powinno zasysać i spalać a ja mam ta rurke poprowadzoną pod silnik
dziwne jest to że olej zaczęło wywalać kiedy stan na miarce był niski dolałem a że przelałem troche to wywalało więcej zeszło no dobry stan na miarce i dalej wywala
stąd moje pytanie czy ma na to wpływ niepoprawne poprowadzenie tej rurki a jeśli nie to co może być przyczyną??
z góry dziękuje za pomoc
Wywala olej przez rurke z pokrywy zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wywala olej przez rurke z pokrywy zaworów
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 00:03 przez slqa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
poprowadzona pod silnik? Nie jest ngdzie podlaczona?
najczestsza przyczyna wywalania oleju przez odme (bo tak sie nazywa ten waz) sa przedmuchy cisnienia z tlokow do skrzyni korbowej - czyli mowiac prosta nieszczelne pierscienie ktore powoduja przepuszczanie cisnienia z tlokow do miski olejowej - cisnienie powoduje wypychanie oleju z silnika
sprawdz cisnienie na tlokach to sie bedzie wszystko wiadomo
zaraz pewnie znajda sie tacy co napisza ze mozna to zatkac kawalkiem szmatki lub jakims klebkiem drutu- oczywiscie ze mozna zapchac i wtedy olej nie bedzie lecial, tyle ze zacznie wywalac przez bagnet a jezeli bagnet bedzie szczelny to zrobi sie na tyle duze cisnienie ze powypycha ci simeringi
najczestsza przyczyna wywalania oleju przez odme (bo tak sie nazywa ten waz) sa przedmuchy cisnienia z tlokow do skrzyni korbowej - czyli mowiac prosta nieszczelne pierscienie ktore powoduja przepuszczanie cisnienia z tlokow do miski olejowej - cisnienie powoduje wypychanie oleju z silnika
sprawdz cisnienie na tlokach to sie bedzie wszystko wiadomo
zaraz pewnie znajda sie tacy co napisza ze mozna to zatkac kawalkiem szmatki lub jakims klebkiem drutu- oczywiscie ze mozna zapchac i wtedy olej nie bedzie lecial, tyle ze zacznie wywalac przez bagnet a jezeli bagnet bedzie szczelny to zrobi sie na tyle duze cisnienie ze powypycha ci simeringi
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
slqa, rurkę tak poprzedni jeździec umieścił żeby nie paprał się filtr powietrza. Możesz podłączyć jak ma być i wtedy będzie trzeba cześciej filtr wymieniać, możesz też zrobić remont silnika - tylko koszty.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości