Wymiana przełącznika zespolonego - pytanie o FAQ.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana przełącznika zespolonego - pytanie o FAQ.
Witam.
Szykuje mi się wymiana przełącznika zespolonego - pali mi się. Zakupiłem nowy. Teraz pytanie - czy samo zdjęcie kierownicy wystarczy ? W jakie narzędzia się zaopatrzyć celem wymiany przełącznika ?
Czytałem na WWW - pod kierownicą z tego co pisało są 2 imbusy, numeru nie podano. Kierownica bez poduszki, więc zero obaw. Plastik od klaksonu zdjąć / podważyć i odskoczy ?
Jaka śruba / śruby trzymają kierownicę ?
Czy po zdjęciu kierownicy coś trzyma przełącznik zespolony (czy jest przykręcany itp) ? Jeśli tak to co, czym odkręcać ?
Proszę o rady. Posiadałem ciekawy link do foto porady, ale niestety awaria kompa i po ptokach.
Szykuje mi się wymiana przełącznika zespolonego - pali mi się. Zakupiłem nowy. Teraz pytanie - czy samo zdjęcie kierownicy wystarczy ? W jakie narzędzia się zaopatrzyć celem wymiany przełącznika ?
Czytałem na WWW - pod kierownicą z tego co pisało są 2 imbusy, numeru nie podano. Kierownica bez poduszki, więc zero obaw. Plastik od klaksonu zdjąć / podważyć i odskoczy ?
Jaka śruba / śruby trzymają kierownicę ?
Czy po zdjęciu kierownicy coś trzyma przełącznik zespolony (czy jest przykręcany itp) ? Jeśli tak to co, czym odkręcać ?
Proszę o rady. Posiadałem ciekawy link do foto porady, ale niestety awaria kompa i po ptokach.
Na początku tematu zaznaczyłem że to G3, chyba że tego nie widać.Fox_00 pisze:Jaki golf ?
Golf to 3, jak pisałem, rocznik 1994.
Znalazłem taki temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... kierownicy
Na forum, czy kierownica z poduszką, ma inny system wymiany , czy mogę się opierać na tym opisie ?
PS-Jeśli tak, to jaki nr klucza muszę mieć celem odkręcenia kierownicy ?
nie zauważyłem, ale jestskaktus pisze:Na początku tematu zaznaczyłem że to G3, chyba że tego nie widać.
Imbus 5 jakby co
a śruby centralnej nie pamiętam
a różnicy czy jest poducha czy nie to nie ma żadnej
tak samo się demontuje
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 18:14 przez Fox_00, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Sruba centralna - klucz 24 - potrzebny jest klucz nasadowy i najlepiej przedłużka. Niektóre klucze do kół (takie krzyżowe) mają na końcu właśnie 24 - też się nadaje. I jak masz poduszkę, to pamiętaj o odłączeniu aku i odczekaniu z 5 min. Nie rozwal też taśmy od poduchy - jak ją zdejmiesz, to nie kręć itp. - żeby potem prawidłowo założyć. Nic trudnego i jeżeli kiedykolwiek trzymałeś śrubokręt w ręce oraz trochę pomyślisz, to sobie poradzisz.
Lipek81, a nie 23 klucz? śmiało da się płaskim to zrobić bo ja jak zakładałem tempomat to dałem rade, ja tam bez aku ściągałem kierę , w razie czego mam vaga.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 151 gości