Strona 1 z 1

Problem z 1.8 16v zimny gasnie !!

: czw cze 17, 2010 17:11
autor: bizdzioch
Mam problem z moja 16v. Nie chce zapalic bez dodawania gazu jak jest zimny. Jak zapale i nie dodam gazu to zgasnie, pale bez gazu auto pali na strzal obroty na ok 1500 i powinny spasc zaraz i zatrzymac sie na ok 1000 a on gasnie !! Przegladam juz 2 godziny forum i nic nie znalazlem, wiec postanowilem napisac. Czytalem o wtryskiwaczu rozruchowym, termowyłączniku czasowym i doszlem do wniosku ze jest odlaczony u mnie. Foty dodaje nizej czy ktos mi napisze, pomoze jak to wszystko dograć. Silnik jest po swapie (nie prze zemnie) i mysle ze powstaly w nim jakies remonty u "pana wiesia" w garazu . Staram sie powoli go doprowadzic do stanu urzywalnosci. Auto ma gaz i na gazie jest ok.

Obrazek

: czw cze 17, 2010 22:17
autor: Lipek81
Napisz, jaki masz silnik - a jak nie wiesz, to napisz, czy masz sondę lambda, czy nie.

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 22:17 ]
abo podaj numer sterownika silnika, jeżeli jest.

: pt cze 18, 2010 11:30
autor: bizdzioch
Kolego sondy i sterownika nie ma nie wiem jak to wogole zapala i jeździ!! Rzeźba nieziemska trzeba to do stanu uzywalnowsci doprowadzic tylko jak ?? Najpiej zaraz na digi przerobic i bedzie spokoj tylko na razie nie ma $$ co moge podleczyc zeby to jezdzilo w miarte i nie wisialo 100 kabelkow. Masz może jakis schemat albo cosik !! Z gory dzieki za klopot :okej:

: pt cze 18, 2010 11:43
autor: Lipek81
No to najprawdopodobniej jest to KR bo on nie miał sondy. Mam schematy od tego, ale jak wrócę do domu dopiero.

: pt cze 18, 2010 12:30
autor: bizdzioch
Kr nie mial sondy i zadnego sterownika (kompa) do sterowania silnikiem ?? To co sterowalo tym silnikiem tylko mechanichny wtrysk ?? Wszystko działało mechanichnie ?? I jeszcze jakby można to jakieś foty silnika najlepiej jak najwięcej tobym sobie oblukal jak to jest poukładane i czego mi jeszcze brakuje :(

: pt cze 18, 2010 16:43
autor: bizdzioch
Ja na podszybiu mam tylko wentylator od nadmuchu i koniec.

: pt cze 18, 2010 17:40
autor: bizdzioch
Niżej dodałem "parę" fotek może komuś coś powiedzą. Nie wiem czy to na kolektorze nie było kiedyś sonda lambda i czy ktoś jej nie uciął kombinerkami.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: pt cze 18, 2010 18:17
autor: bizdzioch
Dzieki za sprowadzenie mnie na ziemie, nizej foty skrzynki bezpiecznikow ja drogiego sterownika nigdzie nie widze !!

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I jeszcze 1 wynalazek ktory nie wiem do czego sluzy na fotach nizej !! Co to moze byc ??

Obrazek Obrazek

: sob cze 19, 2010 22:46
autor: Lipek81
Po tym, co widać na fotkach, to rzeczywiście ktoś się do elektryki nie przyłożył.... Ale temat do ogarnięcia - to tylko elektryka.... Jeżeli orientujesz się w elektryce, to jest wszystko do zrobienia. Jeżeli się nie orientujesz, to albo się naucz, albo daj komuś do zrobienia. Podaj na priv adres e-mail, to podeślę schematy.
Schematy są od golfa mkII. Ponieważ ty masz mk1 ze starą skrzynką, wiec ta część schematów, która dotyczy skrzynki bezpieczników u ciebie będzie inna, ale po porstu funkcjonalnie musi wszystko działać tak samo - jeżeli gdzieś przez skrzynke podane jest np. +12V po zapłonie, to u ciebie w to miejsceobwodu też powinno być podane takie napięcie, ale pewnie z innego miejsca.

[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 22:47 ]
A jeszcze ten wynalazek na ostatnich fotkach - tak, jakby coś od ogrzewania, czy coś, ale po co ten mikrostyk na zaworze...

: ndz cze 20, 2010 16:53
autor: bizdzioch
Bizdzioch@gmail.com prosze i z gory dziekuje za pomoc!! A co do tego urzadzenia to dziala jak ssanie przesuwam w prawo wieksze obroty w lewo mniejsze.