Strona 1 z 1
Problem z 1.8 16v zimny gasnie !!
: czw cze 17, 2010 17:11
autor: bizdzioch
Mam problem z moja 16v. Nie chce zapalic bez dodawania gazu jak jest zimny. Jak zapale i nie dodam gazu to zgasnie, pale bez gazu auto pali na strzal obroty na ok 1500 i powinny spasc zaraz i zatrzymac sie na ok 1000 a on gasnie !! Przegladam juz 2 godziny forum i nic nie znalazlem, wiec postanowilem napisac. Czytalem o wtryskiwaczu rozruchowym, termowyłączniku czasowym i doszlem do wniosku ze jest odlaczony u mnie. Foty dodaje nizej czy ktos mi napisze, pomoze jak to wszystko dograć. Silnik jest po swapie (nie prze zemnie) i mysle ze powstaly w nim jakies remonty u "pana wiesia" w garazu . Staram sie powoli go doprowadzic do stanu urzywalnosci. Auto ma gaz i na gazie jest ok.
: czw cze 17, 2010 22:17
autor: Lipek81
Napisz, jaki masz silnik - a jak nie wiesz, to napisz, czy masz sondę lambda, czy nie.
[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 22:17 ]
abo podaj numer sterownika silnika, jeżeli jest.
: pt cze 18, 2010 11:30
autor: bizdzioch
Kolego sondy i sterownika nie ma nie wiem jak to wogole zapala i jeździ!! Rzeźba nieziemska trzeba to do stanu uzywalnowsci doprowadzic tylko jak ?? Najpiej zaraz na digi przerobic i bedzie spokoj tylko na razie nie ma $$ co moge podleczyc zeby to jezdzilo w miarte i nie wisialo 100 kabelkow. Masz może jakis schemat albo cosik !! Z gory dzieki za klopot
: pt cze 18, 2010 11:43
autor: Lipek81
No to najprawdopodobniej jest to KR bo on nie miał sondy. Mam schematy od tego, ale jak wrócę do domu dopiero.
: pt cze 18, 2010 12:30
autor: bizdzioch
Kr nie mial sondy i zadnego sterownika (kompa) do sterowania silnikiem ?? To co sterowalo tym silnikiem tylko mechanichny wtrysk ?? Wszystko działało mechanichnie ?? I jeszcze jakby można to jakieś foty silnika najlepiej jak najwięcej tobym sobie oblukal jak to jest poukładane i czego mi jeszcze brakuje
: pt cze 18, 2010 16:43
autor: bizdzioch
Ja na podszybiu mam tylko wentylator od nadmuchu i koniec.
: pt cze 18, 2010 17:40
autor: bizdzioch
: pt cze 18, 2010 18:17
autor: bizdzioch
: sob cze 19, 2010 22:46
autor: Lipek81
Po tym, co widać na fotkach, to rzeczywiście ktoś się do elektryki nie przyłożył.... Ale temat do ogarnięcia - to tylko elektryka.... Jeżeli orientujesz się w elektryce, to jest wszystko do zrobienia. Jeżeli się nie orientujesz, to albo się naucz, albo daj komuś do zrobienia. Podaj na priv adres e-mail, to podeślę schematy.
Schematy są od golfa mkII. Ponieważ ty masz mk1 ze starą skrzynką, wiec ta część schematów, która dotyczy skrzynki bezpieczników u ciebie będzie inna, ale po porstu funkcjonalnie musi wszystko działać tak samo - jeżeli gdzieś przez skrzynke podane jest np. +12V po zapłonie, to u ciebie w to miejsceobwodu też powinno być podane takie napięcie, ale pewnie z innego miejsca.
[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 22:47 ]
A jeszcze ten wynalazek na ostatnich fotkach - tak, jakby coś od ogrzewania, czy coś, ale po co ten mikrostyk na zaworze...
: ndz cze 20, 2010 16:53
autor: bizdzioch
Bizdzioch@gmail.com prosze i z gory dziekuje za pomoc!! A co do tego urzadzenia to dziala jak ssanie przesuwam w prawo wieksze obroty w lewo mniejsze.