reanimat pisze:i auto stało się twarde ale wyregulowałem na śrubach amortyzatorów i jest GIT.
gdzie przepraszam ???
regulacja tłumienia w magnumach ?? najanszym szicie ? no daj spokój...
jedyne srubki to mocowania w kielichu i sruba mocująca amor do belki na dole..
tej z belki na pewno nie ruszales, , a te mocujące góre.. to i tak nic nie da
, bo zeby zmienic tłumienie , to nalezy zaingerowac we wnetrze amora !
no.. ale moze wymyslili teraz cos lepszegp
moze trzeba magnetyzer załozyc teraz, zeby zmiękczyc amora
[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 10:00 am ]
reanimat pisze:To jest wina złej regulacji amortyzacji.
NIE MA TAKIEGO CZEGOS W SERYJNYCH ZAWIESZENIACH DO MK II
nie , za pieniądze takie jakie sie płaci za magnum jakies amorki
zakladasz i jest.. a gazówki nie są do sportowej jazdy ( ale moze kolego jestes z rejonów gdzie czerwony kolor sprezyny oznacza ze ejst baardz twarda, zółtea mniej , a czarna wogole nie twarda
to ok
) bo sportowe , to sa do nizszego zawieszenia i są krótsze , a po co to chyba wiesz
skoro ty masz regulacje na srubkach
co do amortyzacji i problemu jazdy na zelaznym kółku.. to jakie kolega kupił amorki ? olejowe ? gazowe ? jakiej marki ? a jak wygladają tuleje belki ? czy nie tłuką podczas jazdy ??