Strona 1 z 1

wymiana ECU, co z immo ? | Schematy pinow na ecu

: śr cze 16, 2010 01:09
autor: PinguVanEx
Witam,

Planuje swapa i pomyslalem o jednym problemie jaki moze mnie spotkac, mianowicie immo.
Aktualnie moj golf ( 1993 ) nie ma immo, sadze to po tym, ze w kluczyku nie widze zadnej pastylki, tylko w miejscu gdzie powinna byc jest poprostu sam plastik wylany :) ( mimo ze w starych tematach pisza, ze jak na kluczyku jest AH to ma immo ). Moze sie myle, ale po zdjeciach ktore znalazlem na forum z otwartego kluczyka wnioskuje ze u mnie nie ma pastylki ani miejsca na nia.
Silnik ktory chce kupic na 100% ma immo i tu moze byc problem, co zrobic by silnik odpalic, da sie jakos usunac immo ? Znalazlem w sieci emulatory immo, sadze ze w normalnej cenie ( 99zl ) tylko teraz nie wiem jak by to podlaczyc i czy nie bede musial zmieniac calej instalacji elektrycznej bo nie wiem czy moja wtyczka co teraz mam w ecu bez immo podejdzie do tego z immo.

Ktos juz robil takie przekladki ze nie mial immo a zakupiony silnik ma ?


Posiada ktos moze schemat pinow dla ecu z ABU bez IMMO i dla ecu z AEE ?

: śr cze 16, 2010 08:06
autor: FIRERS
kup ten silnik z cala wiazka i wez sobie tez immobilizer. (sterowni imo , petle przy stacyjce oraz kluczyk )i masz z glowy. a jesli nie chcesz imo to mozna wykodowac immo gdzies za 150 zloty u elektryka.

: śr cze 16, 2010 08:34
autor: norek111
rozwiązanie podałem na PW
podpinasz pod pin 29 sterownika AEE

: śr cze 16, 2010 14:44
autor: PinguVanEx
norek111 dzieki za info :)

Teraz zostal problem a raczej nie wiedza, mianowicie czy oba ecu maja taka sama wtyczke i roznica jest tylko w ilosci zajetych pinow, ale rozstaw jest taki sam, czy bede musial ciac wtyczki i dopasowywac kable, poniewaz nie usmiecha mi sie ciagniecia calej instalacji.