Stukanie przy kręceniu kierownicą
: wt cze 15, 2010 00:30
Witam!
Mój problem ma się tak:
Podczas jazdy zaczęło coś stukać.. myślałem, że to może układ wydechowy, bo dźwięk bardzo podobny jak w moim byłym Venciaku lekko stukał wydech w podłogę. Wjechałem na kanał.. szarpałem wszystkim zero luzu.. podejrzenie padło na tuleje wahacza, jako że były już lekko wywalone - kupiłem Lemforder-y.. wstawiliśmy.. dalej coś puka.. Zauważyłem, że podczas postoju (nieważne czy silnik odpalony) kręcąc kierownicą też coś puka.. dźwięk identyczny jak ten podczas jazdy... trochę słabszy.. ale na moje to samo.. tak jak by coś przeskakiwało.. Także podsumowując.. nie jest to: wydech ani wywalone tuleje wahacza. Pukanie/stukanie występuje podczas jazdy prosto i skręcaniu oraz podczas postoju kręcąc kierownicą. Jest ono bardzo intensywne i denerwujące. Planuje jeszcze wymienić płyn w układzie wspomagania, tak dla spokoju.
Jak myślicie co to może być Mam nadzieje, że nie siada mi maglownica.. Może coś na kolumnie kierownicy Przy wymianie tulei sprawdzaliśmy luzy na wahaczu i końcówkach drążków - brak.
Mój problem ma się tak:
Podczas jazdy zaczęło coś stukać.. myślałem, że to może układ wydechowy, bo dźwięk bardzo podobny jak w moim byłym Venciaku lekko stukał wydech w podłogę. Wjechałem na kanał.. szarpałem wszystkim zero luzu.. podejrzenie padło na tuleje wahacza, jako że były już lekko wywalone - kupiłem Lemforder-y.. wstawiliśmy.. dalej coś puka.. Zauważyłem, że podczas postoju (nieważne czy silnik odpalony) kręcąc kierownicą też coś puka.. dźwięk identyczny jak ten podczas jazdy... trochę słabszy.. ale na moje to samo.. tak jak by coś przeskakiwało.. Także podsumowując.. nie jest to: wydech ani wywalone tuleje wahacza. Pukanie/stukanie występuje podczas jazdy prosto i skręcaniu oraz podczas postoju kręcąc kierownicą. Jest ono bardzo intensywne i denerwujące. Planuje jeszcze wymienić płyn w układzie wspomagania, tak dla spokoju.
Jak myślicie co to może być Mam nadzieje, że nie siada mi maglownica.. Może coś na kolumnie kierownicy Przy wymianie tulei sprawdzaliśmy luzy na wahaczu i końcówkach drążków - brak.