Witam!
Mój problem ma się tak:
Podczas jazdy zaczęło coś stukać.. myślałem, że to może układ wydechowy, bo dźwięk bardzo podobny jak w moim byłym Venciaku lekko stukał wydech w podłogę. Wjechałem na kanał.. szarpałem wszystkim zero luzu.. podejrzenie padło na tuleje wahacza, jako że były już lekko wywalone - kupiłem Lemforder-y.. wstawiliśmy.. dalej coś puka.. Zauważyłem, że podczas postoju (nieważne czy silnik odpalony) kręcąc kierownicą też coś puka.. dźwięk identyczny jak ten podczas jazdy... trochę słabszy.. ale na moje to samo.. tak jak by coś przeskakiwało.. Także podsumowując.. nie jest to: wydech ani wywalone tuleje wahacza. Pukanie/stukanie występuje podczas jazdy prosto i skręcaniu oraz podczas postoju kręcąc kierownicą. Jest ono bardzo intensywne i denerwujące. Planuje jeszcze wymienić płyn w układzie wspomagania, tak dla spokoju.
Jak myślicie co to może być Mam nadzieje, że nie siada mi maglownica.. Może coś na kolumnie kierownicy Przy wymianie tulei sprawdzaliśmy luzy na wahaczu i końcówkach drążków - brak.
Stukanie przy kręceniu kierownicą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stukanie przy kręceniu kierownicą
Ostatnio zmieniony wt cze 15, 2010 00:32 przez blm, łącznie zmieniany 2 razy.
A więc.. kumpel kręcił kierownicą ja obserwowałem sprężyny.. tak do końca nie wiem czego miałem się spodziewać .. ale.. trzymając sprężynę (nie ważne czy lewą czy prawą) bardzo dobrze czułem ten "przeskok".. natomiast jak trzymałem za końcówkę drążka to dużo słabiej.. czyli reasumując muszę dobrać się łożyska amortyzatora i zobaczyć jego stan
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości