Problem z adaptacja.
: pn cze 14, 2010 19:13
Witam
Borykam sie z problemem plywajacych obrotow w golfie mk3 1.6 benzyna + lpg z 93 roku.
Staralem sie przeprowadzic adaptacje natomiast nie ma grupy 98 wiec wymyslilem ze musi to byc 001.
Po odpaleniu tej grupy slysze trzeszczacy ruch silniczka krokowego ktory otwiera przepustnice ostatnie trzy trzaski sa takie jakby silniczek juz nie dawal rady pchac.
W trakcie sprawdzania elementow silnik krokowy porusza sie w okolo 5mm skoku - czy tak powinno byc ?
Staram sie zdiagnozowac co moze byc powodem takiego zachowania auta.
Dodam, ze na wlaczonym zaplonie pokazuje sie blad braku sygnalu od czujnika Halla, natomiast nie ma go na wlaczonym silniku ale to z tego co wyczytalem podobno to normalne w mk3 - czy to prawda ?
Wymienilem ostatnio caly aparat zaplonowy razem z kopulka - dopiero potem doczytałem ze ten blad to standard
Co jeszcze moze powodowac plywajace obroty ?
pozdrawiam
Borykam sie z problemem plywajacych obrotow w golfie mk3 1.6 benzyna + lpg z 93 roku.
Staralem sie przeprowadzic adaptacje natomiast nie ma grupy 98 wiec wymyslilem ze musi to byc 001.
Po odpaleniu tej grupy slysze trzeszczacy ruch silniczka krokowego ktory otwiera przepustnice ostatnie trzy trzaski sa takie jakby silniczek juz nie dawal rady pchac.
W trakcie sprawdzania elementow silnik krokowy porusza sie w okolo 5mm skoku - czy tak powinno byc ?
Staram sie zdiagnozowac co moze byc powodem takiego zachowania auta.
Dodam, ze na wlaczonym zaplonie pokazuje sie blad braku sygnalu od czujnika Halla, natomiast nie ma go na wlaczonym silniku ale to z tego co wyczytalem podobno to normalne w mk3 - czy to prawda ?
Wymienilem ostatnio caly aparat zaplonowy razem z kopulka - dopiero potem doczytałem ze ten blad to standard
Co jeszcze moze powodowac plywajace obroty ?
pozdrawiam