Obniżenie zawieszenia i problem ze zbieżnością

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Obniżenie zawieszenia i problem ze zbieżnością

Post autor: -pawlo111 » pn cze 14, 2010 18:47

Taka sytuacja. Seat jest posadzony 60/60 wiadomo przy wymianie zawieszenia odkręca się 2 śruby dolne od kolumny McPherson do zwrotnicy i górne mocowanie. Wiadomo potem to się skręca i już nie bedzie idealnie. Na oko to wiadomo jak jest.

Po wymianie auto zaczęło przy kierownicy wyprostowane skręcać w lewo tak że mógł bym po zakrętach jeżdzić bez trzymania kiery i dodatkowo kierę musze trzymać lekko na prawo żeby auto mi prosto jechało.

Więc co? jedziemy wiadomo na zbieżność. Ciężko było wjechać ale jakoś się dało. I tu mam kilka pytań bo może mi coś paproki źle porobili.

Zblokowali kierownica na prosto i popuszczali tylko mi drążki. Nie ściągali kół :-?
Coś tam poustawiali poustawiali, poskręcali i po jeździe zdziwko bo jest tak jak było :evil:
Sprzęt niby mają...

Mam do nich w poniedziałek przyjechać na 2 raz...


A to z poniedziałku:
Bardzo się nie poprawiło, dalej ciągnie lekko w lewo przy wyprostowanej kierownicy. Oto wydruk

Obrazek

jak widać zaznacyzłem czerwonymi kropkami co mi nie pasuje. Nie mieści mi się to w wartosci MIN i MAX. Wie ktoś co to jest?

sprawdzałem ciśnienie w oponach. Źle zawieszenia raczej się nie da założyć...
Może ktoś ma jakiś pomysł? albo wykres swój żeby porównać...
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 18:48 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 2 razy.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » pn cze 14, 2010 20:55

kolego proponuje Ci jechać do mechanika któy ustawi zbieżność na starych przyrządach z lat 70-80 ,wierz mi ,ten sprzęt daje rade i jesli fachowiec spoko to da rade bez marudzenia ustawić konkret... też miałem ten problem i został rozwiązany :bigok:



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt cze 15, 2010 09:12

yank, to jednak prawda co piszesz :grin: -pawlo111, to ze komputer to nie znaczy ze bedzie ok.
Mi też w SZIKu robili na kompie cuda na kiju i darło na bok jak cholera.

Pojechałem do juz polecanego warsztatu w Krasnem gdzie maja zwykle stare lasery i idzie jak przecinak prosto.


Tak że ja jade dzisiaj na taki warsztat zapytać czy mi nie zrobią na starym sprzęcie właśnie.
Na komputerze mi 2 razy ustawiali i mimo to dalej mam to samo i sciąga.
Widać kupa to warte.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości