Witam!
Mam problem z klimatronikiem w Sharanie z 2001 roku. Poprostu nie dmucha zimnem.
Przy włączeniu silnika wyświetlacz miga przez jakieś 15 sekund wiem ze to oznacza ze coś jest nie tak.Zapewne będzie trzeba napełnić układ i coś wymienić. Doczytałem się na forum że można mniej więcej sprawdzić gdzie są błędy przez kombinacje przycisków [ECON] + [Zamknięty obieg powietrza]. Wtedy wyświetlą się kody błędu. Ktoś może mi powiedzieć jak dokładnie wyświetlić te błędy (nie wiem jak to fachowo się nazywa). Co najczęściej siada w tych klimatronikach ? Z góry dziękuje za sugestie i proszę o wytłumaczenie jak wywołać kody błędy na wyświetlacz. Jeżeli umieściłem ten temat w złym miejscu to z góry przepraszam nie za bardzo orientuje się w tych oznaczeniach mk1 2 3itp (jestem po prostu zielony w tych sprawach)
Pozdrawiam!
Volkswagen Sharan 1.9 TDi 2001r.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
Volkswagen Sharan 1.9 TDi 2001r.
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 18:05 przez huberth1992, łącznie zmieniany 1 raz.
zobaczysz np napis 318 to błąd 318 albo 4FA to błąd 4FAhuberth1992 pisze:Ktoś może mi powiedzieć jak dokładnie wyświetlić te błędy (nie wiem jak to fachowo się nazywa)
to mniej więcej jakbyś pytał co najczęściej psuje się w Volkswagenach - wątpię żeby były statystyki - miganie climatronica świadczy o błędach - skoro nie chce ci się wcisnąć tych 2 przycisków i odczytać tylko wolisz zapytać co mogło się zepsuć to szkoda twojego i naszego czasuhuberth1992 pisze:Co najczęściej siada w tych klimatronikach ?
Wciśnij te 2 przyciski i odczytaj - zpais zn akartce, potem wciśnij przycisk czerwony - zapis zna kartce i tak wciskaj aż dojdziesz do 000 wtedy wciśnij i przytrzymaj przycisk ECON (ze 3 sekundy) pojawi się 444 to wciśnij ponownie ECON.
Zapisane błędy podaj tu a my wydumamy
-
- Nowicjusz