elektrzcyne syzbz+problem z podpieciem
: ndz cze 13, 2010 16:59
mam problem z prawidłowym podłączeniem windy, rozebrałem mechanizm windy i oczom moim ukazał się taki oto obraz:
brakuje tam czegoś ?? bo tak pusto to wygląda i tylko 2 kabelki ??
zrobiłem rozwidlenie tych kabelków....
aby winda zjeżdżała w dół/górę musi zmieniać się biegunowość kabli za co odpowiedzialny jest guzik do podnoszenia/opuszczania szyb, czy tak ?? [tzn ten guzik zmienia biegunowość?]
kabelki z czerwoną izolacją to rozwidlenie jednego kabla, i kabelki o czarnej izolacji to rozwidlenie drugiego kabla
na zjdęciu poniżej przedstawiam efekt swojej pracy:
patrzyłem probówką i 4 wejścia są z prądem [świeci bez naciskania guzika] i tu mam problem bo jak podłączam to albo winda jedzie w górę albo w dół woglę bez naciskania guzika....
mam szukać innych wejść w których zaświeci się probówka dopiero po naciśnięciu guzika od szyb czy problem tkwi gdzie indziej ?? nie chcę robić tego metodą prób i błędów gdyż już podczas podłączania robiło się gorąco i nie chce spalić silnika....
jeszcze mam pytanie co jest odpowiedzialne za to że silnik wie kiedy ma przestać działać jak szyba jest opuszczona/zamknięta na max ??
proszę o konkretne odpowiedzi, za co z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich posiadaczy 4 kółek......
brakuje tam czegoś ?? bo tak pusto to wygląda i tylko 2 kabelki ??
zrobiłem rozwidlenie tych kabelków....
aby winda zjeżdżała w dół/górę musi zmieniać się biegunowość kabli za co odpowiedzialny jest guzik do podnoszenia/opuszczania szyb, czy tak ?? [tzn ten guzik zmienia biegunowość?]
kabelki z czerwoną izolacją to rozwidlenie jednego kabla, i kabelki o czarnej izolacji to rozwidlenie drugiego kabla
na zjdęciu poniżej przedstawiam efekt swojej pracy:
patrzyłem probówką i 4 wejścia są z prądem [świeci bez naciskania guzika] i tu mam problem bo jak podłączam to albo winda jedzie w górę albo w dół woglę bez naciskania guzika....
mam szukać innych wejść w których zaświeci się probówka dopiero po naciśnięciu guzika od szyb czy problem tkwi gdzie indziej ?? nie chcę robić tego metodą prób i błędów gdyż już podczas podłączania robiło się gorąco i nie chce spalić silnika....
jeszcze mam pytanie co jest odpowiedzialne za to że silnik wie kiedy ma przestać działać jak szyba jest opuszczona/zamknięta na max ??
proszę o konkretne odpowiedzi, za co z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich posiadaczy 4 kółek......