Strona 1 z 1

Przeguby i jakiś dziwny wspornik którego nie mają inne golf

: ndz cze 13, 2010 10:00
autor: grandi
Mam następujące dwa pytania:

1. Kupiłęm od Arwana od kolegi Arwana i mam pytanie czy jeżeli tam są flansze 100 i chce założyć połosie 100 a teraz mam 90 to muszę przeguby też wszystkie nowe dawać , czy jest możliwość że zostawiam przeguby a półosie wkłądam 100. Prosił bym o pomoc - mógłby nktoś sprawdzić

2. Wczoraj zmieniałem wieszak , i co mnie zaskoczyło , nad środkowym wieszakiem na budzie jest jakiś ori. wspornik przykręcony , miedzy miedzy wspornikiem a budą jest tłumik.
inne golfy go nie mają , może to ktoś jakoś wytłumaczyć

: ndz cze 13, 2010 22:58
autor: arwam
grandi, możesz założyć same przeguby na te półosie co masz a możesz też flansze przełożyć.
ale co do drugiego pytania to niestety Ci nie potrafię pomóc

: pn cze 14, 2010 14:36
autor: Michał_1977
grandi, sorki,ale musisz zacząć pisać wyraźniej,bo ni cholery nie kumam o co biega...
Wiem,że kupiłeś skrzynię od arwam-a...przeguby wewnętrzne zmień i mieszki ochronne i będzie gitara.
Co do wieszaków,to 1 ma być na końcu tunelu w podłodze,a następne mają być dopiero nad tłumikiem końcowym.
Napisz dokładnie gdzie masz ten nietypowy :bajer:

: pn cze 14, 2010 15:01
autor: grandi
Plan działania jest taki , kupiłem skrzynię od Arwana - posiada flansze 100 , ja obecnie mam 90 , buduje kanał w garażu , więc sam chce to zrobić , zostawić flansze 100 dokupić półosie , i tu jest moje pytanie , jeżeli załaduje pólośki 100 to czy przeguby zew i wew zostają czy też muszę zmienić bo nie wiem czy pólosie w nie wejdą w półośki bo kupie polosie 100 a moje przeguby z 90 mogą nie pasować

Bo z wypowiedzi Michasia zrozumialem że wew zmieniam a zew zostają

: pn cze 14, 2010 16:57
autor: Michał_1977
grandi pisze:jeżeli załaduje pólośki 100
Jakie półośki 100?
Półoś,to półoś.Zostaje ta co jest,zmieniasz tylko przeguby wewnętrzne i mieszki ochronne :bigok:
grandi pisze:zrozumialem że wew zmieniam a zew zostają
Dokładnie :bajer:

: pn cze 14, 2010 22:00
autor: grandi
Czyli z tego co rozumiem półoski byly te same a kupuje przeguby na 100 , nie było rożnych rozmiarów pólosi tylko jedne bo w nz przykladowo byly cienkie jak palec , Michaś znasz może nr przegubu na 100

: pn cze 14, 2010 22:12
autor: mate64
Moze inaczej: pytanie brzmi czy jest róznica pomiędzy półosią pod przegub 100mm, a półosią pod przegub 90mm (ilość zębów, średnica itd) bo generalnie ETKA podaje kilka typów półosi dla kazdego rodzaju przegubów. Z waszych wypowiedzi sądze ze nie ma zadnej róznicy. Tak?

Co do drugiego pytania, u grandiego przy końcu podłogi jest przykręcona od spodu dodatkowa poprzeczka która jakby spina oba brzegi tunelu środkowego od spodu. U mnie nie takiej nie ma. Auta z roczników 90 - 91, jedno 1V drugie RP.

: pn cze 14, 2010 23:15
autor: arwam
mate64, u Ciebie jej brakuje bo ja w 99% procentach widzę tą spinkę która spina z tyłu obydwie połówki podłogi pod tylnymi siedzieniami i przechodzi ona pod rurą wydechową pomiędzy podłożem a podłogą auta

: wt cze 15, 2010 08:50
autor: mate64
arwam, tylko że u mnie nie ma śladu/miejsca na nią :chytry:

: wt cze 15, 2010 23:11
autor: arwam
arwam, tylko że u mnie nie ma śladu/miejsca na nią :chytry:
masz z tyłu cztery wystające z podłogi szpilki.