1.6 PN 91 rok - problem z silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 PN 91 rok - problem z silnikiem
Mam problem a mianowicie taki ze moj golfik z samego rana lub po dlugim przestoju gdy sie go odpali traci bardzo obroty (faluja) po 1 min obroty dalej faluja ale nie az tak jak po samym odpaleniu. silnik chodzi nie rowno i wydaje mi sie slabszy. Slyszalem ze to silnik krokowy i szukalem cos na ten temat no ale niestety nic nie znalazlem. Bardzo prosze o jakas pomoc.
Dzieki
Dzieki
- Szymon Czarkowski
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
- Lokalizacja: POZNAŃ
"Gaźnik 2EE"
"Silnik 1.6 PN"
"Ssanie 1.6"
- poszukaj z takimi wyrazami lub podobnymi
Znajdziesz MILIONY postów w tematyce tego gaźnika.
Ogólnie rzecz biorąc, bez porządnej diagnostyki sie nie obejdzie.
Spróbuj na Ruskich stronach poszukać - dużo materiałów - także do diagnostyki , szkoda tylko że po rusku.
"Silnik 1.6 PN"
"Ssanie 1.6"
- poszukaj z takimi wyrazami lub podobnymi
Znajdziesz MILIONY postów w tematyce tego gaźnika.
Ogólnie rzecz biorąc, bez porządnej diagnostyki sie nie obejdzie.
Spróbuj na Ruskich stronach poszukać - dużo materiałów - także do diagnostyki , szkoda tylko że po rusku.
POZDRAWIAM !
Alo chopaki mam mały problem:( Pusciła mi uszczelka pod głowicą. Silnik nie zdążył się przegrzać (na szczęście). Ale teraz jest problem. Wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą wszystko super poskłądaliśmy ale nadal na biało dymi:( Cholera nie wiem już co może być:( RAtyjcie!!
P.S. Jaką siłą dokręca się główkę w silniku 1.6 na gaźniku rocznik 90?? Bo nie mam pewności?? No i jeszcze jedna sprawa. Od samego początku odkąd mam autko jest jeden wolny przewód taki cienki podciśnieniowy. Początek swój zaczyna w miejscu gdzie podłączana jest największa kostka z przewodami pod obudową filtra. Nie znalazłem żadnego wolnego miejsca do podłaczenia go:( Co z nim zrobić??
P.S. Jaką siłą dokręca się główkę w silniku 1.6 na gaźniku rocznik 90?? Bo nie mam pewności?? No i jeszcze jedna sprawa. Od samego początku odkąd mam autko jest jeden wolny przewód taki cienki podciśnieniowy. Początek swój zaczyna w miejscu gdzie podłączana jest największa kostka z przewodami pod obudową filtra. Nie znalazłem żadnego wolnego miejsca do podłaczenia go:( Co z nim zrobić??
U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było ale z wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała ale u Ciebie warto by było to sprawdzić czy nie łapie powietrza gdzieś) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja. Kilka fotek tego nastawnika mogę przsłać na e-maila pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 09, 2004 13:15
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W gazniku tez sa silniczki krokowe
W naszym ukochanym PN'ie silniczek krokowy steruje doplywem powietrza do gaznika. "fachowo" nazywa sie to "nastawnik przeslony powietrza" (na fotce nr 1.)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw sty 27, 2005 19:07 przez Dziadoo, łącznie zmieniany 3 razy.
Czy chodzi Ci o ten przewod, ktroy na fotce powyzej zaznaczony jest nr 3? Jesli tak, to podlacza sie go do obudowy filtru powietrza, z prawej strony.simon_pg pisze: No i jeszcze jedna sprawa. Od samego początku odkąd mam autko jest jeden wolny przewód taki cienki podciśnieniowy. Początek swój zaczyna w miejscu gdzie podłączana jest największa kostka z przewodami pod obudową filtra. Nie znalazłem żadnego wolnego miejsca do podłaczenia go:( Co z nim zrobić??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości