Strona 1 z 2

Filtr paliwa

: wt sty 17, 2006 22:30
autor: Per
Witam !
Posiadam MK 3, 1.9 D.
Chciałbym wymienić wkład filtru bo z tego co wiem należy go wymienić po ok.20-30 tys.km.
Czy lepiej wymienić wkład czy kupić całość

: wt sty 17, 2006 22:53
autor: Barnej20
całość chyba że chcesz się po bawić i pachnieś puzniej ropom

: śr sty 18, 2006 00:39
autor: Bondas
caly szkoda zachodu i sie brudzic i szkoda czasu a tak to chwila i w droge :)

pozdrawiam

: śr sty 18, 2006 11:44
autor: Per
I tak właśnie uczynię.
Pozdro

: śr sty 18, 2006 14:50
autor: Arcturus
Nowy z filtrona kosztuje 37PLN z podgrzewaczem tak ze nie ma sensu kombinowac tylko wymieniac!

: śr sty 18, 2006 15:14
autor: Bondas
oczywiscie jesli masz bez podgrzeawacza to warto pomsles o przerobce na taki z podgrzewaczem

i polecam marki Knecht lub MANN

: śr sty 18, 2006 19:27
autor: Per
Ale jak taki z podgrzaewczem zamontować, czy wymaga to ingerencji elektryka, czy bez problemu sam mogę go zamontować.

: czw sty 19, 2006 14:01
autor: Barnej20
jak masz troche pojęcia to sam dasz rade

: czw sty 19, 2006 15:36
autor: Arcturus
Podgrzewanie nie jest realizowane poprzez elektryke tylko poprzez powrót ciepłego paliwa z pompy wtryskowej

: czw sty 19, 2006 15:41
autor: inek01
Arcturus pisze:Podgrzewanie nie jest realizowane poprzez elektryke tylko poprzez powrót ciepłego paliwa z pompy wtryskowej
Skad w takim razie mozna sie dowiedziec czym filtr jest z podgrzewaczem czy nie ?

Juz sie chyba domyslilem. Jak wychodza z niego 4 rurki to jest z podgrzewaniem ?

: czw sty 19, 2006 15:59
autor: greg
dokładnie 4 rurki to z tzw. podgrzewaczem . Apropo jak chciał ktoś rozbierać filtr - wymienia się i tyle.

: czw sty 19, 2006 20:14
autor: zaprzal
swoją drogą, idą teraz duuuże mrozy (u mnie w tej chwili już jest nieco ponad -20) z kiepskiego paliwa może się wytrącić parafina i zapchać nowy filterek

: pt sty 20, 2006 13:11
autor: Per
Witam!
Własnie wymieniłem filtr i potwierdzam, z podgrzewaczem 4 rurki.
Na filtrze dodtkowo są oznaczenia sztrzałkami
Jeśli się mylę to mnie poprawcie
1-a z nich strzałka grotem zwrócona do pompy wtryskowej to dopływ paliwa z baku do filtra, 2-a strzałka wypływ z filtra do pompy
3-a rurka połączona z zaworem jednokierunkowym to dopływ ciepłego paliwa z pompy do filtra
4-a rurka połączona z zaworm z... to powrót nadmiaru paliwa do baku.
Tak podłączyłem i wszystko ok.
No ale muszę was zmartwić, po wykreceniu starego filtra zobaczyłem zamarznięty u góry filtr no i się wku...MK3 stoi pod chmurką już 2 tydzień, dolewam depresat...
Pozdo...

: sob sty 21, 2006 01:23
autor: Lukbro
a gdzie jest ten filtr w mk3 1.4 ?!