: wt sty 17, 2006 20:28
Czyżby panewki?To naprawde niewesoło może być.Adamtd pisze:to już niewesoło
Czyżby panewki?To naprawde niewesoło może być.Adamtd pisze:to już niewesoło
No to już do tego idioty nie idz.kempes pisze:odpowiedział'wyciągniemy żarówke to przestanie'
1. Zmień mechanika.kempes pisze:Mryga przed ,po i wtrakcie mrygnie ze trzy razy i potem nic.Pytałem przy okazji pewnego mechanika to mi odpowiedział'wyciągniemy żarówke to przestanie'
Jakie wartosci powinny miec te czujniki ?Adamtd pisze:1. Zmień mechanika.
2. Posprawdzaj wszystkie styki od ciśnienia oleju.
3. Pomierz czujnik cisnienia.
4. Jeśli to nic nie da zmierz ciśnienie oleju i wtedy się troszke wyjaśni
Jakie masz auto napisz.Cobra pisze:a co oznacza jak mi mruga podczas jazdy ostatnio zauwazylem jak byly te mrozy al;e mi mruga kontrolka od tem.cieczy chlodzacej????
kolega MrSalieri, sie miedzy innymi takze sie wtedy udzielaloaieuy pisze:Cytat:
brzeczyk sie wlaczy jezeli przez okolo3 sekundy pow. 2000 obr cisnienie oleju nie przekroczy wymaganego cisnienia czyli 2 bar. za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju. i tu mala informacja te czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 2,0 bar czarny 1,2 bar z dokladnoscia plus minus 0,2 bar wiec kto posiada czujnik bialy a nie chce wymieniac panewek i pompy oleju moze zalozyc czarny i na jakis czas pomoze. co do tego silnika co pod gore brzeczy to sa dwa wyjscia albo sie przegrzewa olej ale nie ma plyty "anty spienacza" na smoku pompy oleju
wykonczyc silnika sie nie wykonczy od razu poniewaz cisnienie oleju jakies powinno zawsze byc. wiec tylko lekko sie go katuje
a na marginesie jezeli podczas przekroczenia 2 tys obrotow na czas wiekszy niz 3 sekundy cisnienie sie nie pojawi to brzeczyk bedzie krzyczal nawet na wolnych az do momentu gdy nie pojawi sie masa z czujnika wyzej opisanego
ostatecznie zawsze jest lotos 20w50
Wyczerpujące wyjaśnienie, mam jednak kilka uwag(pytań):
1.
Cytat:
za wlaczenie brzeczyka odpowiada czujnik bialy lub czarny na przystawce filtra oleju
- za włączenie brzęczyka odpowiada tylko czujnik biały
2.
Cytat:
czujniki zwieraja sie przy przekroczeniu cisnienia odpowiedzio bialy 2,0 bar czarny 1,2
- nie obydwa czujniki się zwierają po przekroczeniu ciśnienia, czarny(raczej brązowy) jest zwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np. wyłączony silnik), a otwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe, natomiast biały odwrotnie-jest otwarty jeśli ciśnienie jest zbyt niskie(np.wyłączony silnik), a zwiera się gdy ciśnienie jest prawidłowe.
- nie jestem pewien czy te wartości ciśnienia są poprawne(w książce pisze że czujnik brązowy jest 0,3 bar, a biały 1,8 bar. Ale może to nie być tak do końca bo napisali tam też że w silniku z mk3 (ABS 1.8 GT) czujnik brązowy znajduje się w głowicy , co jest nie jest prawdą, gdyż obydwa znajdują się na wspornku filtra oleju.(przynajmniej w moim tak jest)
czujniki ciśnienia oleju z vw golf III i vento.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 431 raz(y) 154.06 KB