Aparat zaplonowy pytanie
: śr cze 09, 2010 20:21
Witam mam pytanie odnosnie aparatu zaplonowego i ogolnie zapłonu
silnik 1,8 AAM
własnie poskładałem silnik do kupy po remoncie głowicy i uszczelnianiu wszystkiego powymieniałem paski płyny pompe wody i uszczelki.
Zaczne od poczatku podczas rozkrecania ( działajacego silnika z uszkodzona uszczelka ) zauwazylem ze punkty do ustawiania rozzadu ni jak do siebioe nie pasuja sciagnelem schemat ustawiania punktów i dalej ni jak nie pasowało przesuniecia bylo o ladnych pare zabków na kole od wałka posredniego do aparatu i pompy wody oraz przesuniecje 4 zabków na kole od walka rozzadu w porownaniu z tym co powinno być odnoszac sie do ustawionego punktu na wale ( 1 cylindeg GMP)
Po remoncie i poskladalem wszystko do kupy ustawiłem prawidłowo punktu (sprawdziłem kilka razy) i wszystko sie zgadza ale problem powstał z aparatem zapłonowym który był ustawiany na starym ustawieniu i teraz ni jak sie ma do nowych ustawień wali w tłumik podczas pruby odpalania ( nie odpala )
I teraz moje pytanie jak ustawic ( bez lampy stroboskopowej ) zeby chociaz odpalił.
jak ma byc ustawiony palec rozdzielacza gdy 1 tłok jest w GMP ( w która strone wskazuje )
silnik 1,8 AAM
własnie poskładałem silnik do kupy po remoncie głowicy i uszczelnianiu wszystkiego powymieniałem paski płyny pompe wody i uszczelki.
Zaczne od poczatku podczas rozkrecania ( działajacego silnika z uszkodzona uszczelka ) zauwazylem ze punkty do ustawiania rozzadu ni jak do siebioe nie pasuja sciagnelem schemat ustawiania punktów i dalej ni jak nie pasowało przesuniecia bylo o ladnych pare zabków na kole od wałka posredniego do aparatu i pompy wody oraz przesuniecje 4 zabków na kole od walka rozzadu w porownaniu z tym co powinno być odnoszac sie do ustawionego punktu na wale ( 1 cylindeg GMP)
Po remoncie i poskladalem wszystko do kupy ustawiłem prawidłowo punktu (sprawdziłem kilka razy) i wszystko sie zgadza ale problem powstał z aparatem zapłonowym który był ustawiany na starym ustawieniu i teraz ni jak sie ma do nowych ustawień wali w tłumik podczas pruby odpalania ( nie odpala )
I teraz moje pytanie jak ustawic ( bez lampy stroboskopowej ) zeby chociaz odpalił.
jak ma byc ustawiony palec rozdzielacza gdy 1 tłok jest w GMP ( w która strone wskazuje )