Golf słabo wkręca się na obroty, chodzi jak traktor

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Golf słabo wkręca się na obroty, chodzi jak traktor

Post autor: cactoos1 » śr cze 09, 2010 13:23

Szukałem, szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem pasującego do moich objawów.
Golf 1.6 75 KM 1995 silnik AEE. Czasem chodzi tak jak powinien a czasem ciężko wkręca się na obroty, trochę trzęsie silnikiem, przy wydechu chodzi jak traktor, nawet nagrałem filmik
http://w53.wrzuta.pl/film/3AWwxEshjT2/mvi_0190
Niby nie dymi, z wydechu nie śmierdzi benzyną także chyba pali na wszystkie cylindry (auto bez gazu)
a tak jak wcześniej wspomniałem, czasem chodzi idealnie. Ładnie, szybko wkręca się na obroty, pracuje równo, z wydechu nie słychać głosu jak z traktora jak na powyższym filmiku. Co to może być?



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » śr cze 09, 2010 13:49

cactoos1 pisze:Czasem chodzi tak jak powinien a czasem ciężko wkręca się na obroty, trochę trzęsie silnikiem, przy wydechu chodzi jak traktor, nawet nagrałem filmik
Sonda lambda moze być, jak jeszcze miałem golfa to miałem tak samo i jak wymieniłem sonde wszystko wrociło do normy.



cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cactoos1 » śr cze 09, 2010 14:11

Ale z tego co wiem to sonda działa dopiero jak się troszkę nagrzeje spalinami a tutaj bywa że chodzi tak od pierwszej sekundy po odpaleniu. No i dodatkowo jakby była sonda to raczej chyba cały czas by tak pracował a nie raz źle a raz dobrze. Nie wiem, tylko głośno myślę :grin:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr cze 09, 2010 15:32

a kopułka palec itd dobre są??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » śr cze 09, 2010 19:02

kolego wymień świece i kable zapłonowe


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr cze 09, 2010 19:24

Kolego ten sam miałem problem co ty posiadam identyczny silnik wymieniłem kabelki WN i autko jak nowe wiec polecam :] :mk3:



cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cactoos1 » śr cze 09, 2010 20:18

rysiektr, jak sprawdzić kopułkę?

Baracus86, hard87, świeczki wymienione miesiąc wstecz, kable stare więc wymienię za radą. Jakiej firmy polecacie przewody - standardowo przyzwoite w niewygórowanej cenie :grin: Są PRO MAX i HART ale to najtańsze opcje więc chyba szajs, potem widzę SENTECH za 55 zł, co sądzicie bądź jakie macie wypróbowane ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr cze 09, 2010 20:40

HART to strata kasy... Sentech też bez rewelacji ale ludzie na tym jeżdżą i nie narzekają ja osobiście 2 razy miałem z tym styczność i osobiście wolałbym dopłacić do BERU albo jakichś innych markowych
Co do kopułki i palca to zdejmujesz zapinki i oglądasz jak wygląda powierzchnia palca i te "bolce" co są w kopułce, jak są mocne wżery i wypalenia to kopułka i palec OUT i te rzeczy najlepiej wymieniać w komplecie, nie jest to drogie a będzie pewność


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cactoos1 » śr cze 09, 2010 20:52

a JANMORy???
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 20:52 przez cactoos1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr cze 09, 2010 21:01

ojciec na tym jeździ od 2 lat i póki co jeździ :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » śr cze 09, 2010 23:16

cactoos1 pisze:a JANMORy???
jakoś do mnie nie przemawiają. rok temu kupiłem jakieś takie właśnie tanie za 65zl i po ziemie je wymieniałem, teraz od żałowałem i kupiłem beru


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cactoos1 » pt cze 11, 2010 17:45

Podpowiedzcie jeszcze czy ta kopułka i palec nadaje się na śmietnik bo jeszcze nie wymieniałem i nie mam porównania z nową

Obrazek

Obrazek

Przy okazji jak zmienić palec i czy po zmianie palca reguluje się zapłon ?
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 17:50 przez cactoos1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt cze 11, 2010 18:45

weź to wyrzuć.... i zbieraj kasę na nową kopułkę i palec bo to co masz to się nadaje na szrot


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

cactoos1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr cze 09, 2010 12:41
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cactoos1 » pt cze 11, 2010 18:49

heeh, powiec jeszcze jak wymienić palec jak możesz, przyglądałem się ale nie widzę jak go tam zdemontować

[ Dodano: 11 Cze 2010 18:53 ]
Ten palec i kopułka będzie ok czy tak jak w przypadku kabli wskazane są jakieś renomowane firmy (choć na allegro w tej chwili żadnej takiej nie widzę)

http://allegro.pl/item1060739140_kopulk ... oledo.html
http://allegro.pl/item1054601293_palec_ ... skoda.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: kaczor4011 i 264 gości