Golf 2 pali prostownik podczas ładowania a zapiętymi klemami
: wt cze 08, 2010 18:59
Witam !!
Mam taki problem że jak podepnę akumulator do ładowania na podłączonych klemach to pali mi bezpiecznik w prostowniku( a nawet w pożyczonym udało się mu uszkodzić mostek prostowniczy 25 amper bo jako bezpiecznik był spinacz biurowy ) żonie też padł raz akumulator , ktoś tam prubował jej podładować , w efekcie zaczeło się kopcić z prostownika .
Więc teraz naładowałem go oczywiście z odpiętą klemą plusową , i założyłem klemę ,
odpalił , alternator był czyszczony , zmieniane łożyska , napięcie pomiędzy nieuruchomionym silnikiem a pracującym podnosi się o wolta z 12.88 na 13.88 ,
ale dalej pada akumulator po najdalej tygodniu , dalej kopci się z prostownika jak ładuje na zapietych klemach , radio na podtrzymanie pamięci pobiera 0.03A , a rozrusznik jak jest naładowany akumulator to kręci bez problemów . Trochę to wszystko dziwnie wygląda , podejrzewam zwarcie gdzieś w instalacii , już sam nie wiem co mam o tym myśleć .
Może ktoś miał coś podobnego , i mi podpowie gdzie trzeba szukać przyczyny takiego zachowania ..
Sprawa dotyczy oczywiście GOLFA 2 1.6 B 89 rok p.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZ . maxim22 .
Mam taki problem że jak podepnę akumulator do ładowania na podłączonych klemach to pali mi bezpiecznik w prostowniku( a nawet w pożyczonym udało się mu uszkodzić mostek prostowniczy 25 amper bo jako bezpiecznik był spinacz biurowy ) żonie też padł raz akumulator , ktoś tam prubował jej podładować , w efekcie zaczeło się kopcić z prostownika .
Więc teraz naładowałem go oczywiście z odpiętą klemą plusową , i założyłem klemę ,
odpalił , alternator był czyszczony , zmieniane łożyska , napięcie pomiędzy nieuruchomionym silnikiem a pracującym podnosi się o wolta z 12.88 na 13.88 ,
ale dalej pada akumulator po najdalej tygodniu , dalej kopci się z prostownika jak ładuje na zapietych klemach , radio na podtrzymanie pamięci pobiera 0.03A , a rozrusznik jak jest naładowany akumulator to kręci bez problemów . Trochę to wszystko dziwnie wygląda , podejrzewam zwarcie gdzieś w instalacii , już sam nie wiem co mam o tym myśleć .
Może ktoś miał coś podobnego , i mi podpowie gdzie trzeba szukać przyczyny takiego zachowania ..
Sprawa dotyczy oczywiście GOLFA 2 1.6 B 89 rok p.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZ . maxim22 .