Stuki po załozeniu gwintu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Włodary88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Stuki po załozeniu gwintu

Post autor: Włodary88 » wt cze 08, 2010 16:03

Witam
niedawno założyłem sobie gwint do golf IV 99r silnik AHF. Gwint jest firmy Formel K tył skręcony na maxa z przodu zostało jeszcze jakieś 3,5 cm auto ładnie leży ale zauważyłem że po założeniu gwintu coś zaczęło stukać w okolicach prawego przedniego koła...
podczas zakładania zauważyliśmy że tuleje są już na wykończeniu czy to może być to ? a może to drążek kierowniczy ? przed założeniem gwintu nie było tego słychać, zauważyłem że jadąc z kierownicą skręconą w lewą stronę np na rondzie stuki cichną ale może to być tylko moje subiektywne odczucie. Może ktoś mi poradzić w jaki sposób zdiagnozować przyczynę ?


Obrazek
Jesteś z Płocka lub okolic koniecznie zajrzyj!!
Sprzedam : SCHOWEK (BOX) CD FISCHER VW GOLF 4 BORA PASSAT B5

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » wt cze 08, 2010 16:36

Włodary88, diagnoza stuków przez forum jest jak wróżba z ciastka, nigdy nie wiesz co zastaniesz.

Musisz wejść pod autko i ponaciągać elementy gumowe w taki sposób aby sprawdzić ich wytrzymałość. Stuki mągą być zarówno od tulei met;bgum jak i drążka, stabilizatora, gum na stabilizatorze poprzez półoś na klockach kończąc.


Dziki

Awatar użytkownika
malinamk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 12:29
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: malinamk4 » wt cze 08, 2010 16:40

Włodary88, sprawdź łącznik stabilizatora:]

pzdr


Sprzedam
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=15164969

Awatar użytkownika
Włodary88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Włodary88 » wt cze 08, 2010 16:51

dzięki za szybką odpowiedź piszę bo może obniżenie samochodu na gwincie powoduje większe eksploatowanie jakichś podzespołów. Przed założeniem nic nie było słychać. Chciałem zasięgnąć od was wiedzy przed przystąpieniem do roboty :) wszelkie porady mile widziane pozdrawiam :bigok:


Obrazek
Jesteś z Płocka lub okolic koniecznie zajrzyj!!
Sprzedam : SCHOWEK (BOX) CD FISCHER VW GOLF 4 BORA PASSAT B5

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » wt cze 08, 2010 18:05

Włodary88 pisze:wszelkie porady mile widziane pozdrawiam :bigok:
Włodary88, A by ci to nie stukało to musisz wymienić drążek stabilizatora . U mnie też tak było i nic nie poradzisz .Takie są uroki gwintów :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Włodary88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Włodary88 » wt cze 08, 2010 18:10

Rafał 21, a co z tulejami ?? też trzeba je wymienić ?czy da rade śmigać na zwykłych czy trzeb zakładać te poliuretanowe ??


Obrazek
Jesteś z Płocka lub okolic koniecznie zajrzyj!!
Sprzedam : SCHOWEK (BOX) CD FISCHER VW GOLF 4 BORA PASSAT B5

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » wt cze 08, 2010 18:31

Włodary88 pisze:też trzeba je wymienić ?czy da rade śmigać na zwykłych czy trzeb zakładać te poliuretanowe
kol..mnie stukało ewidentnie z powodu tego drążka obcierał .Poczytałem i się okazuje ze należy wymienić na wyższy drążek .Niestety z powodu tego gwintu uszkodziło sie wiele elementów jak osłona dokładka itp. :grrr: I gwint poszedł na sprzedaż :grin: więc drążka nie nabyłem .Nie sądzę abyś musiał wymieniać na inne tuleje wahacza ,bo o tych myślisz?? Czy myślisz o tulejach gumowych na drążku?? Tam raczej to by ci piszczało ,no waliło by gdyby pękła ta metalowa obejma tej poduszki przykręcana na śrubę .Ale jeszcze nie słyszałem aby komuś to pękło ! :grin: Ale jest taka możliwość
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 18:43 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Włodary88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Włodary88 » wt cze 08, 2010 18:43

Rafał 21, coś takiego http://www.allegro.pl/item1036545301_tu ... _iv_4.html
Rafał 21 pisze:należy wymienić na wyższy drążek
podasz mi namiary o jaki wyższy drążek chodzi ?


Obrazek
Jesteś z Płocka lub okolic koniecznie zajrzyj!!
Sprzedam : SCHOWEK (BOX) CD FISCHER VW GOLF 4 BORA PASSAT B5

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » wt cze 08, 2010 18:47

podasz mi namiary o jaki wyższy drążek chodzi ?
Kol. w sklepach z zawieszeniem [ tuning ]są te drążki!! tak gdzieś wyczytałem . Ale ty wpierw spróbuj go podnieść i zrób próbę i będziesz wiedział jaka poprawa!!

No i znalazłem tu o tych otarciach poczytaj ! Ale to w Paskach tez maja problem nie tylko w Golfa


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 21:05 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 423 gości