Strona 1 z 1

Problemy z odpaleniem- nawet na holu...

: pn cze 07, 2010 10:13
autor: rafalldz
Mam taki problem- wczoraj siadła ni chyba pompa paliwa( nie slychac jak pracuje:( ) wiec kolega mnie na hol i chcialem odpalic z lpg ( mam taka instalacje ze gas lapie przy 1700 obrotów) Podczas holowania obroty sa caly czas na 0... chociaz juz kontrolki gasna...

: pn cze 07, 2010 10:31
autor: jhosef
Ogólnie to gratuluje pomysłu rozpędzania auta na holu to obrotów silnika powyżej 1,7 k.

Odlal po prostu na LPG. Jak masz instalację 2 gen. spróbuj takiego myka. Na wyłączonym zapłonie wciśnij guzik zmiany paliwa i trzymając włącz zapłon. Jeśli zapali się lampka LPG to rozruch będzie na LPG. Zależy to oczywiście od centralki. Na drugiej gen odpalałem przez podciągnięcie do plusa zaworu na parowniku prądu z aku. Centralka przerzucała się na LPG.

A tak ogólnie sprawdzałeś czy iskra jest itp?

: pn cze 07, 2010 10:40
autor: rafalldz
mam taka instalacje w ktorej ma 3 polozenia pstryczka ( czy tj 1 generacja???) nie wiem czy tak powinno byc ale jak przelaczne na awaryjne odpalanie z gazu to na chwile lampki na przelaczniku swieca na zielone (czyli jest ok) za chwile swieci juz czerwona czyli jak by przelacznik był na benzynie

[ Dodano: 07 Cze 2010 10:45 ]
Dlaczego na holu nie łapie obrotów???? kiedys go holowalem i lapal bez problemu (chyba ze cos z obrotomierzem sie stalo) 5 miesiecy temu wymienialem przewody, swiece , kopulke, palec

: pn cze 07, 2010 11:04
autor: jhosef
rafalldz pisze:odpalanie z gazu to na chwile lampki na przelaczniku swieca na zielone (czyli jest ok) za chwile swieci juz czerwona czyli jak by przelacznik był na benzynie
Skoro masz awaryjny rozruch i nie działa to szukaj przyczyny. Wyłączanie się zaworów może byc spowodowane brakiem sygnałów o obrotach silnika. Po kilku sekundach po załączeniu gazu, w przypadku nie wykrycia próby rozruchu (sygnał obrotów) centralka dla bezpieczeństwa wyłącza gaz.

Sprawdź czy masz w ogóle iskrę. Poza tym polecam podpięcie pod VAG-a