Strona 1 z 1

Amory w tylnym gwincie?

: ndz cze 06, 2010 23:51
autor: krzysiekp
Witam,

Chcę do mojego Golfa4 kombi wpakowac gwint. Jako, ze nie mialem jeszcze gwinta nigdy (zawsze tylko springi -40) to mam pytanie.
Autko bedzie obnizone jakies 40mm, a gwint po to żeby na zime podnieśc go w górę (MK4 ma nisko obudowe silnika na standardowym zwieszeniu i na -40 w zimie tarłbym ciągle). Gwint, który mam ma regulacje od 0 do -70mm.
Właściwie to pytanie mam tylko o tył. W Golfie 4 z tyłu osobno jest amor i sprężyna. Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe (czyt. mało czasochłonne) jak w golfie3. Czy przy max -40mm moge zostawić ten standardowy amor i wstawić tylko sprężynę? Czy jednak zmieniac bo nie wytrzyma amor? Przy springach -40mm mozna stosowac standardowy amor.

z góry dzieki za odpowiedź na moje bardzo laickie pytanie ;)

pozdr

: pn cze 07, 2010 00:26
autor: poolak2006
Sprężynki -40 są za małe do ori amortyzatora.

: pn cze 07, 2010 08:47
autor: krzysiekp
poolak2006 pisze:Sprężynki -40 są za małe do ori amortyzatora.
za małe?? to jakie sprężyny mozna zakładać w Golfie4 do standardowych amorów
w golfie 3 do -40mm zostawały standardowe amory

ja chcę zalożyć te sprężyny z gwinta czyli sprężyna z tą regulacją (z tym dołem gwintowanym do regululacji wysokości)
max -40mm w dół
jeżeli będzie trza wymienic amor (ten co jest z gwintem) to wymienię, ale wolałbym nie

pozdr

: pn cze 07, 2010 09:56
autor: Oli
krzysiekp pisze:Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe
w MKIV odkręcisz amor przy zamkniętej klapie, żadnych plastików, tapicerki bagażnika nie trzeba zaczepiać :metal:

: pn cze 07, 2010 13:56
autor: krzysiekp
Oli pisze:
krzysiekp pisze:Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe
w MKIV odkręcisz amor przy zamkniętej klapie, żadnych plastików, tapicerki bagażnika nie trzeba zaczepiać :metal:
w kombi też??
no to bardzo dobra wiadomość :helm:
czyli odkręcam koło i do wszystkiego jest dostęp?
pytam bo w nowo kupionym aucie jakis jełop (czyt. chyba handlarz niemiecki) zabrał przejsciówkę do śrób zabezpieczajćych i nie moge odkręcic koła :panna:
szukam takiej przjściówki bo to podobno ori vw zabezpieczenie
jak nie znajdę to rozwalę śróby

pozdr

: pn cze 07, 2010 14:04
autor: Qto
a góry amor trzyma się na dwóch śrubach 16, na dole na jednej...wymiana to ok. 10min na stronę.