Amory w tylnym gwincie?
: ndz cze 06, 2010 23:51
Witam,
Chcę do mojego Golfa4 kombi wpakowac gwint. Jako, ze nie mialem jeszcze gwinta nigdy (zawsze tylko springi -40) to mam pytanie.
Autko bedzie obnizone jakies 40mm, a gwint po to żeby na zime podnieśc go w górę (MK4 ma nisko obudowe silnika na standardowym zwieszeniu i na -40 w zimie tarłbym ciągle). Gwint, który mam ma regulacje od 0 do -70mm.
Właściwie to pytanie mam tylko o tył. W Golfie 4 z tyłu osobno jest amor i sprężyna. Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe (czyt. mało czasochłonne) jak w golfie3. Czy przy max -40mm moge zostawić ten standardowy amor i wstawić tylko sprężynę? Czy jednak zmieniac bo nie wytrzyma amor? Przy springach -40mm mozna stosowac standardowy amor.
z góry dzieki za odpowiedź na moje bardzo laickie pytanie
pozdr
Chcę do mojego Golfa4 kombi wpakowac gwint. Jako, ze nie mialem jeszcze gwinta nigdy (zawsze tylko springi -40) to mam pytanie.
Autko bedzie obnizone jakies 40mm, a gwint po to żeby na zime podnieśc go w górę (MK4 ma nisko obudowe silnika na standardowym zwieszeniu i na -40 w zimie tarłbym ciągle). Gwint, który mam ma regulacje od 0 do -70mm.
Właściwie to pytanie mam tylko o tył. W Golfie 4 z tyłu osobno jest amor i sprężyna. Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe (czyt. mało czasochłonne) jak w golfie3. Czy przy max -40mm moge zostawić ten standardowy amor i wstawić tylko sprężynę? Czy jednak zmieniac bo nie wytrzyma amor? Przy springach -40mm mozna stosowac standardowy amor.
z góry dzieki za odpowiedź na moje bardzo laickie pytanie
pozdr