Amory w tylnym gwincie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Amory w tylnym gwincie?

Post autor: krzysiekp » ndz cze 06, 2010 23:51

Witam,

Chcę do mojego Golfa4 kombi wpakowac gwint. Jako, ze nie mialem jeszcze gwinta nigdy (zawsze tylko springi -40) to mam pytanie.
Autko bedzie obnizone jakies 40mm, a gwint po to żeby na zime podnieśc go w górę (MK4 ma nisko obudowe silnika na standardowym zwieszeniu i na -40 w zimie tarłbym ciągle). Gwint, który mam ma regulacje od 0 do -70mm.
Właściwie to pytanie mam tylko o tył. W Golfie 4 z tyłu osobno jest amor i sprężyna. Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe (czyt. mało czasochłonne) jak w golfie3. Czy przy max -40mm moge zostawić ten standardowy amor i wstawić tylko sprężynę? Czy jednak zmieniac bo nie wytrzyma amor? Przy springach -40mm mozna stosowac standardowy amor.

z góry dzieki za odpowiedź na moje bardzo laickie pytanie ;)

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn cze 07, 2010 00:26

Sprężynki -40 są za małe do ori amortyzatora.



krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » pn cze 07, 2010 08:47

poolak2006 pisze:Sprężynki -40 są za małe do ori amortyzatora.
za małe?? to jakie sprężyny mozna zakładać w Golfie4 do standardowych amorów
w golfie 3 do -40mm zostawały standardowe amory

ja chcę zalożyć te sprężyny z gwinta czyli sprężyna z tą regulacją (z tym dołem gwintowanym do regululacji wysokości)
max -40mm w dół
jeżeli będzie trza wymienic amor (ten co jest z gwintem) to wymienię, ale wolałbym nie

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn cze 07, 2010 09:56

krzysiekp pisze:Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe
w MKIV odkręcisz amor przy zamkniętej klapie, żadnych plastików, tapicerki bagażnika nie trzeba zaczepiać :metal:


[b]148KM/326Nm[/b]

krzysiekp
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob maja 13, 2006 00:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiekp » pn cze 07, 2010 13:56

Oli pisze:
krzysiekp pisze:Zeby wymienic amor trzeba troche plastików w bagażniku zdemontowac i nie jest to juz tak łatwe
w MKIV odkręcisz amor przy zamkniętej klapie, żadnych plastików, tapicerki bagażnika nie trzeba zaczepiać :metal:
w kombi też??
no to bardzo dobra wiadomość :helm:
czyli odkręcam koło i do wszystkiego jest dostęp?
pytam bo w nowo kupionym aucie jakis jełop (czyt. chyba handlarz niemiecki) zabrał przejsciówkę do śrób zabezpieczajćych i nie moge odkręcic koła :panna:
szukam takiej przjściówki bo to podobno ori vw zabezpieczenie
jak nie znajdę to rozwalę śróby

pozdr


krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn cze 07, 2010 14:04

a góry amor trzyma się na dwóch śrubach 16, na dole na jednej...wymiana to ok. 10min na stronę.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości